هدفون جدید بیتس بدنه و قاب شفاف خواهد داشت!

اقتصاد ۱۰۰ -هدفون +Beats Studio Buds که پیش‌تر شایعه شده بود، با یک گزینه رنگ جذاب و ویژگی‌های بهبود یافته احتمالا ماه آینده عرضه می‌شود.

هدفون جدید بیتس بدنه و قاب شفاف خواهد داشت!

به گزارش گروه دانش و فناوری،به نظر می‌رسد که بیتس استودیو بادز پلاس اپل که شایعه شده بود، امروز در لیست آمازون قرار گرفته و قبل از معرفی رسمی، می‌توان نگاه دقیق‌تری به ویژگی‌‌های و تغییرات جدید آن انداخت. این هدفون‌ها با تاریخ عرضه ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) و قیمت ۱۶۹٫۹۵ دلار فهرست شده است.

قابل ذکر است این فهرست نشان می‌دهد که استودیو بادز پلاس در یک گزینه جدید طراحی شفاف در دسترس خواهد بود که تقریبا شبیه به هدفون ناتینگ ایر ۲ است. بر اساس این لیست، این محصول در رنگ‌های مشکی و سفید عاجی نیز در دسترس خواهند بود. طراحی کلی استودیو بادز پلاس تا حد زیادی شبیه به استودیو بادز اصلی است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

هدفون جدید بیتس جایگزینی اسپرت‌تر برای ایرپادز پرو است و طراحی جمع و جورتری بدون ساقه‌هایی دارد که زیر گوش‌ها می‌افتد.

بر طبق اطلاعات این لیست، استودیو بادز پلاس ۳ برابر میکروفن‌های بزرگتر و تغییرات دریچه هوا، تا ۱٫۶ برابر اندازه حذف نویز فعال و تا ۲ برابر حالت شفاف‌سازی بهبود یافته را نسبت به استودیو بادز اصلی خواهد داشت. این محصول همچنین عمر باتری طولانی‌تری را ارایه می‌دهد، به طوری که استودیو بادز پلاس که تبلیغ می‌شود تا ۳۶ ساعت زمان گوش دادن را به همراه کیس شارژ USB-C خود ارایه می‌دهد که در مقایسه با ۲۴ برای استودیو بادز اصلی پیشرفت داشته است.

استودیو بادز پلاس دارای استاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب است و با گزینه‌های سری سیلیکونی M، S، XS و L عرضه می‌شود که طیف وسیعی از اندازه گوش‌ها را در بر می‌گیرد. این هدفون با دو دستگاه اپل و اندروید سازگار است و ویژگی‌هایی مانند جفت شدن با یک لمس، سوییچ خودکار بین دستگاه‌ها، پشتیبانی از Hey Siri و پشتیبانی از Find My را ارایه می‌کند.

بیتس استودیو بادز پلاس برای اولین بار در ماه گذشته در کد iOS 16.4 کشف شد و این محصول هفته گذشته در فایل‌های FCC ظاهر شد. هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی قصد دارد این هدفون را معرفی کند، اما به نظر می‌رسد که ماه آینده عرضه شود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما