هدفون Nothing Ear (2) با پشتیبانی از کدک LHDC رونمایی شد

اقتصاد ۱۰۰ - برند ناتینگ امروز از نسل جدید هدفون خود رونمایی کرد که از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد.

هدفون Nothing Ear (2) با پشتیبانی از کدک LHDC رونمایی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام، شرکت ناتینگ به تازگی از نسخه جدید هدفون بی‌سیم خود موسوم به Nothing Ear (2) رونمایی کرد که محصولی جذاب با مشخصات فنی قابل توجه به حساب می‌آید. این هدفون سومین مدل از سری هدفون‌های برند ناتینگ محسوب می‌شود و به عنوان جانشین اصلی Nothing Ear (1) که ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ معرفی شد روانه بازار خواهد شد. به طور کلی، طراحی Nothing Ear (2) در مقایسه با نسل قبلی تغییر چندانی نداشته است ولی مشخصات فنی هدفون جدید ناتینگ با بهبودهای خوبی همراه شده است. 

طبق اعلام رسمی، Nothing Ear (2) از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند که امکان پخش صدای باکیفیت Hi-Res را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این هدفون همچنین از پروفایل صوتی قابل شخصی‌سازی بهره می‌برد که با توجه به تمایل شنیداری کاربر صدای هدفون را تنظیم می‌کند. البته برای راه‌اندازی این قابلیت، کاربران باید یک آزمون کوتاه را در برنامه Nothing X پشت سر بگذراند. ایجاد تغییرات در تنظیمات اکولایزر نیز از طریق همین برنامه قابل انجام است. 

هدفون Nothing Ear (2) از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تطبیق‌پذیر نیز بهره می‌برد که صدای اضافی محیطی را با توجه به پروفایل شخصی کاربر حذف می‌کند. ناتینگ درایورهای ۱۱٫۶ میلی‌متری این هدفون را با یک دیافراگم جدید بهبود داده است که از مواد گرافن و پلی‌اورتان ساخته شده است. طبق ادعای ناتینگ، ویژگی Voice Pickup نیز بهبود خوبی داشته است و حالا در شرایط سخت محیطی مانند وزش شدید باد بهتر می‌تواند صدای اطراف را حذف کند. همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، Nothing Ear (2) به قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه مجهز است. 

با استفاده از کیس شارژ، عمر باتری Nothing Ear (2) به حدود ۳۶ ساعت می‌رسد. کیس شارژ این هدفون از طریق درگاه USB-C به صورت باسیم شارژ می‌شود در حالی که شارژ بی‌سیم آن با سرعت ۲٫۵ واتی انجام می‌شود. برای کاربران اندرویدی،‌ Nothing Ear (2) از قابلیت Google Fast Pair پشتیبانی می‌کند. از آن سو، برای کاربران ویندوزی ویژگی Microsoft Swift Pair تدارک دیده شده است. کیس Nothing Ear (2) از گواهی IP55 برای مقاومت در برابر پاشش آب و غبار بهره می‌برد. هدفون‌ها نیز با گواهی IP54 همراه شده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که Nothing Ear (2) با برچسب قیمتی ۱۴۹ دلاری / ۱۴۹ یورویی روانه بازار خواهد شد. فروش رسمی این هدفون نیز از تاریخ ۲۸ مارس مصادف با ۸ فروردین آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا کسی پرسپولیس و استقلال را نمی‌خرد؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:قیمت طلا و سکه در معاملات امروز بر خلاف افزایش اونس جهانی…

اخبار سلامت

سینما در سینما