اپل در حال کار روی یک هدفون حرفه‌ای از خانواده بیتس است

اقتصاد ۱۰۰ - Beats Studio Pro احتمالا نام این محصول جدید است که هرچند در طراحی تغییر آنچنانی نسبت به بیتس استودیو ۳ ندارد، اما در قابلیت‌ها و سخت‌افزار داخلی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

اپل در حال کار روی یک هدفون حرفه‌ای از خانواده بیتس است

به گزارش گروه دانش و فناوری،بر طبق کد موجود در نسخه نامزد انتشار macOS Ventura 13.4، اپل در حال کار بر روی هدفون جدید بیتس استودیو پرو است.

به نظر می‌رسد که این هدفون دارای شماره مدل A2924 است که با شماره مدل هدفون‌های مورد انتظار بیتس استودیو بادز پلاس متفاوت است. لازم به ذکر است که نام بیتس استودیو پرو توسط یک حساب کاربری توییتر به نام aaronp613@ پیدا شده است.

بر این اساس احتمالا بیتس استودیو پرو نسخه جدیدی از هدفون فعلی بیتس استودیو ۳ خواهد بود. هدفون Beats Studio3 در حال حاضر چندین سال از عمر آن می‌گذرد و از سال ۲۰۱۷ هیچ هدفون جدید رو گوشی با نام تجاری بیتس عرضه نشده است.

به نظر می‌آید که اپل در حال توسعه هدفون بیتس استودیو پرو با همکاری ساموئل راس از A-Cold-Wall است و طراحی آن تا حد زیادی با هدفون بیتس استودیو ۳ یکسان خواهد بود، اما اپل احتمالا برای توجیه نام «پرو» پیشرفت‌هایی را نه ظاهر، بلکه در قسمت سخت افزار داخلی اضافه خواهد کرد.

از طرفی ممکن است در این دستگاه یک چیپ به روز شده طراحی شده توسط اپل استفاده شود، زیرا استودیو ۳ همچنان از تراشه قدیمی W1 استفاده می‌کند؛ بهبود قابلیت حذف نویز فعال و اضافه شدن حالت شافیت نیز از دیگر مواردی است که کاملا در این هدفون محتمل است. اپل همچنین قصد دارد پشتیبانی از «Hey Siri» را به این هدفون اضافه کند، ویژگی که در بیتس استودیو ۳ فعلی در دسترس نیست. هدفون‌های جدید بیتس استودیو پرو احتمالا در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهند شد، زیرا کدهای کشف شده در مورد محصولات بیتس در iOS یا macOS، معمولا دستگاه‌هایی را نشان می‌دهند که قرار است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها بعد معرفی شوند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما