آیفون ۱۶ پرو مکس به بزرگ‌ترین نمایشگر تاریخ آیفون مجهز خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - گزارشی جدید ادعا می‌کند که مدل‌های پرو سری آیفون ۱۶ از نمایشگر بزرگ‌تری بهره خواهند برد.

آیفون ۱۶ پرو مکس به بزرگ‌ترین نمایشگر تاریخ آیفون مجهز خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری،در حالی که هنوز تا رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار اپل یعنی سری آیفون ۱۵ زمان زیادی باقی مانده است، گزارش‌های مختلفی پیرامون سری پرچمدار سال ۲۰۲۴ اپل موسوم به سری آیفون ۱۶ در دسترس کاربران قرار گرفته است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اندازه نمایشگر مدل‌های پرو سری آیفون ۱۶ فاش شده است که خبر از افزایش ابعاد آن‌ها می‌دهد.

افشاگر و فعال شناخته‌شده حوزه نمایشگر، راس یانگ، به تازگی ادعا کرده است که آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس از نمایشگر بزرگ‌تری در مقایسه با نسل قبلی بهره خواهند برد. در این راستا، به نظر می‌رسد آیفون ۱۶ پرو به نمایشگر ۶٫۳ اینچی مجهز خواهد بود در حالی که مدل پرو مکس از نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۹ اینچی برخوردار خواهد بود. البته این افشاگر اذعان داشته که این ارقام حدودی هستند و اندازه دقیق نمایشگر این دو گوشی اواخر ماه جاری مشخص خواهد شد.

راس یانگ در گزارش خود اشاره‌ای به مدل‌های استاندارد و پلاس سری آیفون ۱۶ نداشته است. در صورت صحت این شایعه، آیفون ۱۶ پرو مکس به بزرگ‌ترین آیفون تاریخ بدل خواهد شد. برای مقایسه، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس به ترتیب از نمایشگر ۶٫۱ اینچی و ۶٫۷ اینچی بهره می‌برند. انتظار می‌رود سری آیفون ۱۶ با بهبودهای مختلفی در زمینه باتری، دوربین و سخت‌افزار همراه شود.  

 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما