شاید در iOS 17 نقشه‌های اپل تغییر کند

اقتصاد ۱۰۰ - Analyst941 که یک افشاگر به نسبت معتبر است، تاکنون ادعاهای زیادی در مورد iOS 17 داشته است، حال امروز نوبت به نقشه‌ها در این سیستم عامل رسیده است.

شاید در iOS 17 نقشه‌های اپل تغییر کند

به گزارش گروه دانش و فناوری،حساب کاربری analyst941@ با سابقه نسبتا خوب، ادعا کرده که iOS 17 تجربه جدیدی از آیفون را برای نقشه‌های اپل معرفی می‌کند که دستورالعمل‌های گام به گام دقیق را در صفحه قفل بدون اشغال کردن کل صفحه نمایش اجرا می‌کند.

در حال حاضر در iOS 16 زمانی که جهت‌یابی نقشه‌ها فعال است و آیفون قفل می‌شود، برنامه Maps تمامی صفحه نمایش را در اختیار می‌گیرد و سایر عناصر صفحه قفل پنهان می‌شوند. با توجه به گزارش امروز ظاهرا این موضوع در iOS 17 تغییر خواهد کرد، به طوری که مسیرهای نقشه‌ها شامل داده‌های نقشه، فقط بخشی از صفحه قفل را در اختیار می‌گیرد و نوتیفیکیشن‌های برنامه‌ها و دکمه‌های دوربین و چراغ قوه در پایین نمایشگر باقی می‌مانند.

این افشاگر ادعا می‌کند که نوتیفیکیشن‌های برنامه‌ها همچنان با کشیدن انگشت به بالا بر روی صفحه نمایش قابل دسترسی خواهند بود، در حالی که عمل فیزیکی باز کردن قفل آیفون به صورت یک انتقال یکپارچه باقی خواهد ماند. به گفته Analyst941 این رابط کاربری جدید که تغییرات نقشه‌ها را در صفحه قفل اعمال می‌کند، برای تمامی آیفون‌ها عرضه خواهد شد.

این اولین بار است که ما در مورد تغییرات خاصی برای نقشه‌ها در iOS 17 می‌شنویم و افشاگر مذکور چندین ادعای دیگر را نیز در مورد iOS 17 مطرح کرده است که هنوز تایید نشده‌اند. بنابراین این شایعه و سایر شایعات مانند آن را باید با دیده شک به آن نگاه کرد.

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ در مورد ادعاهای Analyst941 اخیرا ابراز تردید کرده و معتقد است که برخی از این اطلاعات نادرست است. در هر صورت کمتر از یک ماه دیگر به کنفرانس توسعه دهندگان اپل مانده و پس از معرفی iOS 17 و باقی سیستم عامل‌ها، مشخص خواهد شد که ادعاهای کدامیک از افشاگران درست بوده و عیار آنها مشخص خواهد شد؛ از آن پس می‌توان فهمید که گزارش‌های چه کسی بیشتر از بقیه اعتبار دارند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما