پیکسل واچ ۲ احتمالا در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ -نسل جدید ساعت گوگل همراه با سری پیکسل ۸ در فصل پاییز معرفی خواهد شد.

پیکسل واچ ۲ احتمالا در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، همانطور که شایعات نیز اذعان داشته‌اند، نسل جدید ساعت هوشمند گوگل موسوم به پیکسل واچ ۲ در فصل پاییز و همراه با سری پرچمدار پیکسل ۸ معرفی خواهد شد. البته ظاهرا امسال رویه متفاوتی را در پیش خواهد گرفت چرا که گزارشی جدید ادعا می‌کند ساعت جدید این برند در دو نسخه مختلف روانه بازار خواهد شد. 

وبسایت 9to5Google به تازگی اذعان داشته است که طبق اطلاعات ثبت شده در آخرین نسخه برنامه Google، پیکسل واچ ۲ در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسل جدید ساعت گوگل با دو شناسه مدل Aurora و Eos در بروزرسانی برنامه Google (نسخه ۱۴٫۲۴) دیده شده است. شناسه‌ مدل‌های این دو ساعت به ترتیب با اساطیر یونان و رم مرتبط است. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که دو مدل پیکسل واچ ۲ چه تفاوتی خواهند داشت ولی انتظار می‌رود یکی از این نسخه‌ها به مودم LTE مجهز شود.

شایان ذکر است که پیکسل واچ ۲ احتمالا از تراشه اسنپدراگون W5 نسل یک و قاب ۴۱ میلی‌متری بهره خواهد برد. به علاوه، نسل جدید ساعت گوگل با بندهای پیکسل واچ به طور کامل سازگار خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که پیکسل واچ ۲ از نظر طراحی تفاوت چندانی با پیکسل واچ نخواهد داشت و به نظر می‌رسد گوگل از ظاهر ساعت خود رضایت کامل دارد. همچنین شایعات ادعا کرده‌اند پیکسل واچ ۲ در یک نسخه مخصوص کودکان و با نام تجاری FitBit روانه بازار خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما