اد بون: احتمال ساخت بازی Injustice 3 در آینده وجود دارد

اقتصاد ۱۰۰ - «اد بون» (Ed Boon)، کارگردان بازی «مورتال کامبت 1» (Mortal Kombat 1) اعلام کرد.

اد بون: احتمال ساخت بازی Injustice 3 در آینده وجود دارد

به گزارش گروه دانش و فناوری، درهای توسعه به روی بازی «بی‌عدالتی 3» (Injustice 3) باز است. با اعلام این خبر، طرفداران DC امیدوار هستند به‌زودی شاهد اطلاعاتی پیرامون فرایند ساخت بازی Injustice 3 باشند.

استودیو NetherRealm از زمان انتشار بازی Injustice: Gods Among Us در سال 2013، عملکرد متناوبی در عرضه میان عناوین Mortal Kombat و Injustice داشته است. اما خبرنگار رسانه IGN این سوال را مطرح کرد که چگونه این استودیو ندرلم تصمیم گرفت یک نسخه دیگر از بازی Mortal Kombat را توسعه دهد. «بون» این‌گونه پاسخ داد:

مواردی وجود دارد که می‌توانم درباره برخی از آن‌ها با شما صحبت کنم، ولی درباره برخی دیگر، احتمالاً نه.

دو موردی که «اد بون» تمایل داشت پیرامون آن صحبت کرد، یکی شروع تاسف‌بار همه‌گیری ویروس کرونا و دیگری تصمیم تیم سازنده برای تغییر موتور گرافیکی بازی به نسخه جدیدتر بود. گفتنی است بازی Mortal Kombat 11 از موتور «آنریل انجین 3» (Unreal Engine 3) پشتیبانی می‌کرد و بازی Mortal Kombat 1 روی موتور «آنریل انجین 4» (Unreal Engine 4) اجرا می‌شود. او افزود:

ما به سراغ یک موتور گرافیکی جدید از سری Unreal رفتیم. ما واقعاً قصد داشتیم مراقب ویروس کرونا و تمام جوانب آن باشیم تا همه در امان بمانند. در رابطه با این مسئله یک سری متغیرها درگیر بودند که در نهایت متوجه آن‌ها شدیم، خب، بهتر است یک بازی دیگر از مجموعه محبوب Mortal Kombat را با هم بسازیم و امیدواریم در آینده باری دیگر به Injustice بازگردیم.

بازی Injustice 3

خبرنگار IGN تنها برای اطمینان و تایید بیشتر، دوباره از «اد بون» پرسید که آیا تیم سازنده، توسعه نسخه‌ای دیگر از Injustice را فراموش کرده است؟ او پاسخ داد:

شایان ذکر است بازی Injustice Gods Among Us در سال 2013 منتشر شد و در پی موفقیت آن، استودیو NetherRealm دنباله‌ای از این عنوان در سال 2017 عرضه کرد. بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 19 سپتامبر 2023 (28 شهریور 1402) برای پلتفرم‌های نسل نهم و کامپیوتر شخصی (PC) عرضه می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما