زمان عرضه Xbox Series S Black 1TB جدید اعلام شد

اقتصاد ۱۰۰ - در جریان نمایشگاه ایکس باکس مایکروسافت، این شرکت نسخه جدید Xbox Series S Black جدید با 1 ترابایت SSD را معرفی کرد و زمان عرضه آن را نیز اعلام کرده است.

زمان عرضه Xbox Series S Black 1TB جدید اعلام شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،هرچند که این کنسول از مدت‌ها قبل شناخته شده بود، اما مایکروسافت حالا به طور رسمی نسخه سیاه رنگ کنسول سری S خود را با یک SSD بزرگتر معرفی کرده است، کنسولی که قرار است با نام کامل Xbox Series S Carbon Black شناخته شود. تریلر اعلامی «Back in Black» برای سری S را در زیر قرار داده‌ایم. این نسخه جدید از کنسول سطح پایه مایکروسافت در تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریور) و با قیمت 349.99 دلار عرضه خواهد شد. این قیمت اعلام شده 50 دلار بیشتر از مدل معمولی Xbox Series S با 512 گیگابایت فضای روی SSD عرضه خواهد شد.

جدا از بحث حجم حافظه SSD ارتقا یافته داخل کنسول، سری S مشکی دقیقا همان کنسول مدل قدیمی است. البته فضای اضافی روی هارد دیسک خوب است، اما با توجه به برخی شکایات اخیر در مورد سری S که مربوط گلوگاه کردن در عناوین نسل فعلی است، بهتر بود که شاهد برخی ارتقا‌های سخت افزاری دیگر نیز باشیم.

زمان عرضه Xbox Series S Black

یک توسعه دهنده Rocksteady در این مورد گفته بود:

“کاش گارنرها معنی 60 فریم در ثانیه را از نظر همه چیزهایی که از دست می‌دهند برای اجرای سریع بازی می‌دانستند. به خصوص با در نظر گرفتن اینکه ما یک کنسول نسل فعلی داریم که خیلی بهتر از نسل گذشته نیست. با وجود GPU بیشتر در سری S. بازی‌های چند پلت‌فرمی همیشه باید برای پایین‌ترین عملکرد خود {در این کنسول} بهینه‌سازی شوند.”

از سوی دیگر، ما همچنین چندین برنامه‌نویس داشتیم که می‌گفتند سری S جلوی توسعه بازی‌هایشان را نمی‌گیرد. تولیدکننده اصلی Evil West اواخر سال گذشته گفت:

“نه، چرا این کار را بکند؟ ما مجبور نیستیم که نسخه Series X را دقیقاً شبیه سری S درست کنیم، بنابراین به عنوان توسعه‌دهنده محدود نیستیم.»

مایکروسافت در ایکس باکس وایر رسمی می‌نویسد:

«با Carbon Black Series S جدید با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی آشنا شوید. چه به دنبال ارتقاء از کنسول فعلی خود باشید و چه تازه وارد به دنیای Xbox هستید، Xbox Series S – 1TB گزینه دیگری را در خانواده دستگاه‌های Xbox به شما ارائه می‌دهد. رنگ سیاه کربن پررنگ همان روکش مات مدرن و براق ایکس باکس برای Series X و Xbox Wireless Controller است.”

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا مدل جدید Xbox Series S Carbon Black را انتخاب خواهید کرد؟ آیا فضای SSD اضافی و طراحی مشکی ارزش 50 دلار اضافی را خواهد داشت، به خصوص با توجه به اینکه Xbox Series X فقط 150 دلار بیشتر از آن به فروش می‌رسد؟ آیا ترجیح می‌دهید مایکروسافت یک مدل باریک از کنسول سری X خود را به جای آن عرضه کند؟ یا رنگی متفاوت برای سری X با فضای SSD اضافی؟

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما