تاریخ عرضه بازی Crew Motorfest اعلام شد، تابستان داغ ماشین بازها

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت فرانسوی یوبی سافت در مراسم Summer Game Fest 2023 Ubisoft Forward، تاریخ عرضه بازی اتومبیل‌رانی The Crew Motorfest را به صورت رسمی اعلام کرد.

تاریخ عرضه بازی Crew Motorfest اعلام شد، تابستان داغ ماشین بازها

به گزارش گروه دانش و فناوری،مانند اکثر بازی‌های امروزی، مشتریانی که نسخه‌های Gold و Ultimate را پیش‌سفارش می‌کنند، سه روز زودتر به آن دسترسی خواهند داشت. نسخه طلایی همچنین شامل Year One Pass است که با 25 خودرو (سه خودرو در زمان عرضه و دو دستگاه در هر ماه موجود است)، در حالی که نسخه نهایی بسته نهایی را اضافه می‌کند ( که شامل پورشه 718 اسپایدر و هوندا سیویک تایپ R و همچنین رینگ‌های منحصر به فرد به همراه چند لباس برای آواتار خواهد بود).

تاریخ عرضه بازی Crew Motorfest

تمام پیش خریدهای The Crew Motorfest بسته Liberty Walk را دریافت خواهند کرد که به مدت 30 روز به محتوای زیر دسترسی انحصاری می دهد:

  • تویوتا GR سوپرا 2021 نسخه LBWK
  • بسته لباس آواتار (بدن و کلاه)
  • سفارشی سازی (میزان درخشش و لاستیک)

Crew Motorfest در جزیره اوآهو در هاوایی برگزار می‌شود که شایعات منتشر شده در مورد آن را تایید می‌کند. این جزیره به دلیل وجود محیط‌های متنوع آن، از شهری گرفته تا جنگل‌ها تا مناطق آتشفشانی و موارد دیگر انتخاب شده است. گیم‌پلی به اصطلاح Playlists را برجسته می‌کند، جایی که بازیکنان می‌توانند به عنوان مثال در مسابقات خیابانی ژاپنی یا ماشین‌های عضلانی آمریکایی خود را سرگرم کنند.

همچنین در طی رویداد Ubisoft Forward، کارگردان بازی فاش کرد که کاربران قبلی The Crew این فرصت را خواهند داشت که مجموعه وسایل نقلیه خود را به صورت رایگان وارد نسخه جدید کنند.

در بالا می‌توانید نگاهی به اولین نمایش بازی بیاندازید. بازیکن‌ها می‌توانند The Crew Motorfest را در یک مجموعه آزمایشی بتا بین ۲۱ تا ۲۳ جولای (30 تیر- 1 مرداد) آزمایش کنند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما