اوپو فایند N3 برای اولین بار به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ -گوشی‌ تاشو جدید اوپو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و ویژگی شارژ بی‌سیم در ماه اوت از راه خواهد رسید.

اوپو فایند N3 برای اولین بار به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری،برندهای چینی مانند شیائومی، اوپو و آنر قصد دارند در طی سال جاری میلادی از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی کنند. در این راستا، برخی از گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که نسل جدید گوشی تاشو اوپو موسوم به اوپو فایند N3 در ماه اوت سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. این گوشی که محصولی پرچمدار به شمار می‌رود به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود. حالا اما گزارشی تازه اذعان دارد که اوپو فایند N3 برای اولین بار با یک قابلیت جدید عرضه خواهد شد که در گوشی‌های قبلی سری فایند N به کار نرفته است. 

طبق این گزارش، افشاگری چینی ادعا کرده است اوپو فایند N3 برای اولین بار با فناوری شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد. به علاوه، گزارش شده است که گوشی تاشو اوپو به مانند سری اوپو فایند X6 از ماژول دوربین دایره‌ای شکل بهره خواهد برد. البته قبلا طراحی دایره‌ای دوربین اوپو فایند N3 را در رندر شماتیک آن دیده بودیم. 

این افشاگر در ادامه گزارش خود اعلام کرده است که اوپو فایند N3 از دوربین‌های قدرتمند برخوردار خواهد بود. در این راستا، شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که سیستم دوربین پشتی این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX890، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین‌های سلفی ۳۲ و ۳۰ مگاپیکسلی نیز در نمایشگر خارجی و داخلی دستگاه قرار خواهند گرفت. 


 

شایان ذکر است اوپو فایند N3 احتمالا از نمایشگر خارجی ۶٫۵ اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نمایشگر داخلی ۸ اینچی 2K‌ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. اجرای تسک‌های پردازشی این گوشی برعهده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت همراه خواهد شد. منبع تغذیه اوپو فایند N3 به احتمال زیاد باتری ۴۸۰۵ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ باسیم ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس فولد احتمالا به عنوان نسخه بازار جهانی اوپو فایند N3 روانه بازارهای جهانی خواهد شد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود گوشی تاشو وان پلاس نیز از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما