گلکسی اس ۲۳ FE‌ برای برخی از بازارها عرضه خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - گزارشی جدید ادعا می‌کند که گلکسی اس ۲۳ FE‌ در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ و تنها برای برخی از بازارها رونمایی خواهد شد.

گلکسی اس ۲۳ FE‌ برای برخی از بازارها عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،چند ماه پیش، وبسایت SamMobile با به اشتراک‌گذاری گزارشی ادعا کرد که نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ موسوم به گلکسی اس ۲۳ FE در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. حالا اما این وبسایت در جدیدترین گزارش خود ضمن رد ادعای قبلی خود اذعان داشته است که این گوشی موردانتظار در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ (ماه ژوئیه تا سپتامبر) معرفی می‌شود. به علاوه، ظاهرا گلکسی اس ۲۳ FE تنها برای برخی از بازارهای خاص و در بین بازه زمانی سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ تا سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد. 

وبسایت SamMobile تنها به اعلام زمان معرفی و عرضه گلکسی اس ۲۳ FE بسنده نکرده است و بخشی از مشخصات فنی این گوشی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. در این راستا، گزارش شده است که گوشی جدید سامسونگ با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و پردازنده گرافیکی AMD Xclipse 920 همراه خواهد شد. این تراشه قبلا در سری گلکسی اس ۲۲ به کار رفته بود. برخلاف گلکسی اس ۲۱ FE که در دو نسخه تراشه اسنپدراگون و اگزینوسی روانه بازار شد، به نظر می‌رسد نسل جدید این گوشی تنها در نسخه تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه خواهد شد. 

شایان ذکر است طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی اس ۲۳ FE از دوربین بهبودیافته ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی بهره خواهد برد. به علاوه، شایعه شده است که این گوشی در دو مدل حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. 

در نهایت باید اشاره کرد که اخیرا گزارشی ادعا کرد گلکسی اس ۲۳ FE در هفته آخر ماه ژوئیه و همراه با گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ معرفی خواهد شد. باتری این گوشی همچنین چند روز پیش در لیست یک گواهی قرار گرفت. حالا با توجه به این شایعه جدید، به نظر می‌رسد ماه آینده شاهد رونمایی از گلکسی اس ۲۳ FE خواهیم بود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما