زمان دقیق رونمایی ناتینگ فون ۲ رسما تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی جدید برند ناتینگ یک محصول پرچمدار خواهد بود که در تاریخ ۲۰ تیر معرفی می‌شود.

زمان دقیق رونمایی ناتینگ فون ۲ رسما تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،در طی چند ماه گذشته، اطلاعات زیادی پیرامون نسل جدید گوشی برند ناتینگ موسوم به ناتینگ فون ۲ به اشتراک گذاشته شده است که بخشی از مشخصات فنی و همچنین زمان معرفی آن را فاش کرده‌اند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تاریخ دقیق رونمایی این محصول پرمیوم به طور رسمی اعلام شد. 

برند ناتینگ امروز با به اشتراک‌گذاری تیزری رسما تایید کرد که ناتینگ فون ۲ در تاریخ ۱۱ ژوئیه مصادف با ۲ تیر معرفی خواهد شد. رویداد معرفی این گوشی از طریق وبسایت و حساب یوتوب رسمی این برند و به طور زنده پخش می‌شود. 

به مانند دیگر محصولات برند ناتینگ، گوشی جدید این شرکت نیز با یک حیوان به خصوص شناخته خواهد شد. برای یادآوری، ناتینگ Ear 2 از سوسک کرگدنی، Ear 1 از کفشدوزک و ناتینگ فون ۱ از طوطی در تصاویر تبلیغاتی خود بهره می‌برند. حالا در تیزر ناتینگ فون ۲ نیز شاهد حیوانی مشابه اختاپوس هستیم. 

همانطور که در تیزر رسمی ناتینگ فون ۲ مشخص است، نورپردازی پنل پشتی این گوشی که Glyph نام دارد از طراحی جدیدی برخوردار خواهد بود. طراحی جدید نورپردازی Glyph با آنچه قبلا در رندرهای غیر رسمی ناتینگ فون ۲ دیده بودیم به طور کامل مطابقت دارد در حالی که مدیرعامل ناتینگ، کارل پی، به طور غیر مستقیم اعلام کرده بود که این تصاویر واقعی نیستند. 


 

در نهایت باید اشاره کرد که ناتینگ فون ۲ به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. همچنین قبلا برند ناتینگ اعلام کرد که این گوشی برخلاف نسل قبلی برای بازار آمریکای شمالی نیز عرضه خواهد شد. همچنین ناتینگ فون ۲ با افزایش قیمتی چشمگیری در مقایسه با ناتینگ فون ۱ همراه نخواهد شد که خبری بسیار خوب برای کاربران تلقی می‌شود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما