بروزرسانی Wear OS 4 احتمالا امکان تعویض گوشی بدون نیاز به ریست فکتوری ساعت را فراهم خواهد آورد

اقتصاد ۱۰۰ - به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد یکی از ویژگی‌های آزاردهنده Wear OS 4 را حذف کند.

بروزرسانی Wear OS 4 احتمالا امکان تعویض گوشی بدون نیاز به ریست فکتوری ساعت را فراهم خواهد آورد

به گزارش گروه دانش و فناوری،گوگل اخیرا نسخه بتا سیستم عامل Wear OS 4 را عرضه کرد و در این راستا، سامسونگ بلافاصله دست به کار شد و بروزرسانی جدید Wear OS 4‌ را با نسخه بتا رابط کاربری اختصاصی خود یعنی One UI 5 Watch ادغام کرد. این بروزرسانی برای سری ساعت‌های گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۵ در دسترس قرار گرفت تا کاربران قبل از عرضه رسمی Wear OS 4، با تغییرات آخرین نسخه این نرم‌افزار آشنا شوند. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ظاهرا Wear OS با تغییری مهم همراه شده است که امکان تعویض گوشی بدون نیاز به ریست کردن ساعت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

در حال حاضر، سیستم عامل Wear OS 3.5 و رابط کاربری One UI 4.5 Watch کاربران را مجبور می‌کنند که در صورت خرید یک گوشی جدید ساعت را ریست فکتوری کنند که موضوعی بسیار آزاردهنده به شمار می‌رود. البته امکان بک آپ (پشتیبان‌گیری) از همه تنظیمات ساعت وجود دارد ولی برخی آیتم‌ها مانند واچ‌ فیس‌های شخص ثالث و نحوه چینش آیکن‌ها در طی روند ریست دستگاه از بین می‌روند. 

حالا اما در نسخه بتا One UI 5 Watch دیگر این ویژگی وجود ندارد و به نظر می‌رسد گوگل فکری برای آن کرده است. در این راستا، زمانی که فرآیند انتقال به گوشی جدید آغاز می‌شود، تنها یک پیغام در ساعت ظاهر می‌شود که از کاربر درباره یکسان بودن حساب گوگل در ساعت و گوشی سوال می‌پرسد. 

البته نباید فراموش کنیم ویژگی موردنظر روی ساعت گلکسی واچ ۵ آزمایش شده است و هنوز مشخص نیست که آیا نسخه استاندارد Wear OS 4 نیز از قابلیت مشابه بهره می‌برد و یا این ویژگی تنها در One UI 5 Watch وجود خواهد داشت. به هر روی، انتظار می‌رود این قابلیت با سیستم عامل Wear OS 4 همراه شود تا کاربران بیشتری از آن بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما