ایسوس Zenfone 10 برخلاف شایعات مطرح شده یک گوشی کامپکت خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - ایسوس امروز تایید کرد که Zenfone 10 به نمایشگر ۵٫۹ اینچی مجهز خواهد بود.

ایسوس Zenfone 10 برخلاف شایعات مطرح شده یک گوشی کامپکت خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری، ایسوس دیروز رسما اعلام کرد که پرچمدار جدید این برند تایوانی موسوم به Zenfone 10 در تاریخ ۲۹ ژوئن مصادف با ۸ تیر برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ایسوس بخشی از مشخصات فنی این گوشی شامل نمایشگر و تراشه را تایید کرده است. 

چندی پیش، شایعه‌ای ادعا کرد که Zenfone 10 برخلاف نسل قبلی دیگر یک محصول کامپکت نخواهد بود و از نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۳ اینچی برخوردار خواهد بود. امروز اما ایسوس با به اشتراک‌گذاری چند تیزر رسمی این شایعه را رد کرد. در این راستا، ایسوس Zenfone 10 به مانند نسخه نسل قبلی خود به نمایشگر ۵٫۹ اینچی مجهز خواهد بود. ایسوس یکی از معدود تولین‌کنندگان گوشی‌های کامپکت به شمار می‌رود و به نظر می‌رسد این برند قصد دارد روند موفق توسعه گوشی‌های پرچمدار کامپکت را ادامه دهد. 

دیگر تیزر‌های Zenfone 10‌ نیز تایید می‌کنند که پرچمدار برند ایسوس از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره خواهد برد. البته نباید فراموش کنیم که گوشی Zenfone 9 به دلیل فرم فکتور کامپکت خود در زمینه پایداری عملکرد سخت‌افزاری چندان خوب ظاهر نشده است و امیدواریم ایسوس در نسل جدید این گوشی مشکل پایداری عملکرد را برطرف کند. 

شایان ذکر است Zenfone 10 از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد که بهبود بسیار خوبی محسوب می‌شود چرا که Zenfone 9 از این ویژگی مهم بی‌بهره است. به علاوه، پرچمدار ایسوس از فناوری تثبیت‌کننده تصویر شش‌محوره Gimbal 2.0 برخوردار خواهد بود که تجربه عکاسی را به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما