رندرهای تبلیغاتی ایسوس راگ فون ۷ و راگ فون ۷ آلتیمیت فاش شدند

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی‌های گیمینگ جدید ایسوس امروز به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

رندرهای تبلیغاتی ایسوس راگ فون ۷ و راگ فون ۷ آلتیمیت فاش شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری ، ایسوس اخیرا تایید کرد که نسل جدید گوشی‌های گیمینگ این برند موسوم به سری راگ فون ۷ در تاریخ ۱۳ آوریل مصادف با ۲۴ فروردین به صورت رسمی معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، طراحی گوشی‌های جدید گیمینگ ایسوس قبل از رونمایی رسمی فاش شده است. 

طبق این گزارش،‌ رندرهای تبلیغاتی دو گوشی راگ فون ۷ و راگ فون ۷ آلتیمیت در دسترس کاربران قرار گرفته است که طراحی رسمی این دو دستگاه را نشان می‌دهند. همانطور که در این تصاویر مشخص است، گوشی راگ فون ۷ از نظر طراحی تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد و به نظر می‌رسد ایسوس از طراحی گوشی قدرتمند خود راضی است. از آن سو، راگ فون ۷ آلتیمیت نیز از زبان طراحی نسخه استاندارد این سری گیمینگ بهره می‌برد. البته این گوشی تفاوت‌هایی از نظر ظاهری با راگ فون ۷ خواهد داشت که مربوط به نمایشگر خارجی و درگاه اتصال فن خنک‌کننده می‌شود. 

شایان ذکر است بخش مربعی‌شکل مشکی‌ راگ فون ۷ آلتیمیت همان درگاه فن خنک‌کننده AeroActive است که حرارت حاصل از فعالیت پردازنده را به خارج هدایت می‌کند. در صورت اتصال فن‌ خنک‌کننده، عملکرد سخت‌افزاری راگ فون ۷ آلتیمیت به طرز چشمگیری بهبود پیدا می‌کند و باعث می‌شود که دستگاه بیش از حد داغ نشود تا آسیبی به اجزای داخلی آن وارد نشود. 

متأسفانه در این گزارش مشخصات فنی سری راگ فون ۷ اعلام نشده است ولی به لطف شایعات قبلی بخشی زیادی از جزئیات فنی گوشی‌های گیمینگ ایسوس فاش نشده است. در این راستا، راگ فون ۷ و راگ فون ۷ آلتیمیت از نمایشگر ۶٫۸ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی بهره خواهند برد. سیستم دوربین این سری گیمینگ نیز شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. مطابق انتظار، قلب تپنده سری راگ فون ۷ تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما