ایسوس راگ فون ۷ با طراحی مشابه نسل قبلی عرضه خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ -رندرهای جدید گوشی گیمینگ ایسوس خبر از طراحی تکراری آن می‌دهند.

ایسوس راگ فون ۷ با طراحی مشابه نسل قبلی عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،نسل جدید گوشی گیمینگ ایسوس به نام راگ فون ۷ در تاریخ ۱۳ آوریل مصادف با ۲۴ فروردین معرفی خواهد شد. طراحی نسخه استاندارد این سری گیمینگ یعنی راگ فون ۷ قبلا در تصاویر واقعی دیده شده بود ولی حالا امروز نیز تصاویر رندری جدیدی این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است که طراحی موجود در تصاویر قبلی را تایید می‌کند. 

رندرهای ایسوس راگ فون ۷ توسط افشاگر برجسته و خوش‌سابقه به نام ایوان بلس به اشتراک گذاشته شده است. براساس این تصاویر، به نظر می‌رسد ایسوس از طراحی سری راگ فون ۶ رضایت کامل دارد چرا که سری راگ فون ۷ نیز با طراحی مشابه نسل قبلی عرضه خواهد شد. در واقع اگر دو گوشی گیمینگ ایسوس را برای مقایسه در کنار هم قرار دهیم، تشخیص این دو دستگاه از یک دیگر سخت خواهد بود. 

شایان ذکر است پنل پشتی راگ فون ۷ میزبان دوربین سه‌گانه و نمایشگر ثانویه خواهد بود که برای تسک‌های خاصی مانند شارژ و اجرای بازی قابل تنظیم خواهد بود. به مانند سری راگ فون ۶،‌ نسل جدید گوشی گیمینگ ایسوس نیز با سیستم خنک‌کننده خارجی Aero Active Cooler سازگار خواهد بود. نمایشگر ایسوس راگ فون ۷ از حاشیه نمایشگ باریکی در طرفین برخوردار خواهد بود در حالی که حاشیه‌های بالایی و پایینی نسبتا زیاد است. به علاوه، دوربین سلفی نیز در حاشیه بالایی دستگاه و در سمت چپ جای خواهد گرفت. 

شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که راگ فون ۷ از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد بهره خواهد برد که از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی پشتیبانی می‌کند. سخت‌افزار این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۵ واتی تامین می‌شود. ساختار دوربین راگ فون ۷ شامل سه سنسور ۵۰، ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که طراحی و اکثر مشخصات فنی راگ فون ۷ تفاوت خاصی با نسخه قبلی ندارد و تنها سخت‌افزار و دوربین سلفی این دستگاه بهبود قابل توجهی خواهد داشت. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما