شیائومی ۱۳ اولترا برای بازارهای جهانی عرضه شد

اقتصاد ۱۰۰ - پرچمدار پرمیوم شیائومی با قیمت ۱۵۰۰ یورویی امروز روانه بازارهای جهانی شد.

شیائومی ۱۳ اولترا برای بازارهای جهانی عرضه شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،پرچمدار شیائومی موسوم به شیائومی ۱۳ پرو اوایل سال جاری میلادی و با برچسب قیمتی ۱۳۰۰ یورویی (۱۴۰۰ دلاری) برای بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفت. پس از آن، غول فناوری چینی در ماه آوریل رسما تایید کرد که گوشی پرمیوم این برند یعنی شیائومی ۱۳ اولترا نیز برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. در این راستا، کاربران زیادی منتظر عرضه شیائومی ۱۳ اولترا بوده‌اند چرا که نسل قبلی این گوشی یعنی شیائومی 12S اولترا راه به بازارهای جهانی پیدا نکرد و تنها در بازار چین به فروش رسید. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پرچمدار پرمیوم شیائومی امروز روانه بازارهای جهانی شد و مشخص شد که این گوشی با افزایش قیمتی زیادی همراه خواهد بود. وبسایت‌های اروپایی شیائومی تایید کرده‌اند که شیائومی ۱۳ اولترا در دو رنگ سبز و مشکی و با برچسب قیمتی ۱۴۹۹ یورویی (۱۶۱۶ دلاری) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

در مقایسه با شیائومی ۱۳ پرو، گوشی پرمیوم این برند حدود ۱۰۰ دلار گران‌تر است که با توجه به دوربین‌های پیشرفته و قابلیت‌های نرم‌افزاری آن قابل توجیه است. شیائومی ۱۳ اولترا تنها در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد که از گلکسی اس ۲۳ اولترا با کانفیگ مشابه در حدود ۷۹ یورو ارزان‌تر است. 

 

برجسته‌ترین ویژگی پرچمدار شیائومی دوربین چهارگانه آن است که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 با اندازه یک اینچی می‌شود. این دوربین از گشودگی دیافراگم متغیر دو مرحله‌ای پشتیبانی می‌کند که بین f/1.9 و f/4.0 قرار می‌گیرد. از دیگر دوربین‌های این گوشی می‌توان سنسور پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳٫۲ برابری و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی را نام برد. 

قلب تپنده شیائومی ۱۳ اولترا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است که انرژی آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. باتری این گوشی از شارژ ۹۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. شارژ کامل شیائومی ۱۳ اولترا تنها در عرض ۳۵ دقیقه انجام می‌شود. پنل جلویی پرچمدار شیائومی میزبان نمایشگر اولد ۶٫۷۳ اینچی با رزولوشن تصویر QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که قادر است به نرخ روشنایی حداکثری ۲۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما