وان پلاس نورد ۳ در اولین رندرهای تبلیغاتی دیده شد

اقتصاد ۱۰۰ - فاش شدن رندرهای تبلیغاتی میان‌رده وان پلاس بیانگر عرضه آن در آینده‌ای نزدیک است.

وان پلاس نورد ۳ در اولین رندرهای تبلیغاتی دیده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، گوشی وان پلاس نورد ۲ در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ معرفی و عرضه شد. از آن زمان تا به امروز، مدل‌های مختلفی از سری نورد وان پلاس روانه بازار شده است ولی هنوز جانشین این میان‌رده در دسترس کاربران قرار نگرفته است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد به زودی شاهد رونمایی گوشی جدید وان پلاس نورد ۲ موسوم به نورد ۳ خواهیم بود. 

طبق این گزارش، وبسایت WinFuture رندرهای تبلیغاتی وان پلاس نورد ۳ را به اشتراک گذاشته است که ظاهرا طراحی نهایی این گوشی را نشان می‌دهند. همانطور که در این تصاویر مشخص است، میان‌رده موردانتظار وان پلاس در دو رنگ سبز روشن و مشکی روانه بازار خواهد شد. 

رندرهای وان پلاس نورد ۳ تایید می‌کنند که این گوشی به عنوان نسخه بازار جهانی وان پلاس Ace 2V که ماه مارس سال جاری میلادی معرفی شد، عرضه خواهد شد. در این راستا، دوربین‌های این گوشی در دو جزیره‌ دایره‌ای‌شکل قرار خواهند داشت که به صورت جداگانه در زیر هم جای گرفته‌اند. با توجه به فاش شدن رندرهای تبلیغاتی وان پلاس نورد ۳، به نظر می‌رسد این گوشی به زودی و در طی ماه‌های ژوئن یا ژوئیه معرفی خواهد شد. 

 

انتظار می‌رود وان پلاس نورد ۳ از مشخصات فنی مشابه وان پلاس Ace 2V بهره ببرد. با توجه به این موضوع، میان‌رده وان پلاس احتمالا به نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود. قلب تپنده این دستگاه تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ با پشتیباتی از شبکه 5G خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی همراه می‌شود. سیستم دوربین وان پلاس نورد ۳ شامل سه سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد شد. انرژی موردنیاز وان پلاس نورد ۳ توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۸۰ واتی تامین خواهد شد. 

انتهای پیام

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما