ایکس باکس، کنترلر و هدست نسخه ویژه استارفیلد را معرفی کرد

اقتصاد ۱۰۰ - مایکروسافت ساعاتی پیش از بازی موردانتظار استارفیلد برای کنسول‌های بازی ایکس باکس رونمایی کرد.

ایکس باکس، کنترلر و هدست نسخه ویژه استارفیلد را معرفی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،در کنار این بازی، کنترلر و هدست ایکس باکس با تم استارفیلد نیز برای علاقه‌مندان به این بازی معرفی شدند‌.

طرح‌های واضح و دقیق لوازم جانبی بازی از فضاپیماهای دنیای واقعی الهام گرفته شده‌اند تا شما را مستقیماً به کابین خلبان یک کاوشگر فضایی واقعی منتقل کنند. دسته بی‌سیم نسخه محدود استارفیلد دارای دکمه‌های ماشه‌ای شفاف، جای دست جانبی و پشتی طراحی‌شده برای شبیه‌سازی پانل‌های سفینه فضایی و علامت رنگی براق الهام‌گرفته از صورت فلکی در اطراف دکمه ایکس‌باکس است. با حداکثر 40 ساعت عمر باتری این کنترلر، سوخت کافی برای سفر خود به عمیق‌ترین نقاط فضا را خواهید داشت.

ایکس باکس کنترلر و هدست نسخه ویژه استارفیلد را معرفی کرد

با هدست بی‌سیم ایکس باکس نسخه محدود استارفیلد کیفیت صدای بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. هدست بی‌سیم ایکس باکس قبل از این تنها در رنگ مشکی موجود بود. اما هدست نسخه محدود استارفیلد دارای گوشی‌های خاکستری بوده، در حالی که هدبند آن قرمز و سفید است. میکروفون این محصول هم از طراحی شفاف بهره می.برد. با استفاده از میکروفون هدست می‌توانید با خدمه خود ارتباط برقرار کنید و احساس کنید که کاملاً در صداهای سفارشی‌شده برای ماجراجویی غرق شده‌اید. از گوشی‌های بزرگ بسیار نرم لذت ببرید که تجربه راحتی را در طول کاوش فضایی برای شما فراهم می‌کنند.

کنترلر و هدست نسخه ویژه استارفیلد ایکس باکس

کنترلر بی‌سیم نسخه محدود استارفیلد در حال حاضر را با قیمت 79.99 دلار موجود است. هدست بی‌سیم این بازی را نیز می‌توانید با قیمت 124.99 دلار خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به Xbox.com یا فروشگاه مایکروسافت مراجعه کنید.

پیشنهاد می‌شود که پس‌زمینه متحرک منحصربه‌فردی را که با اتصال کنترلر یا هدست بی‌سیم بازی استارفیلد به کنسول سری X|S ایکس باکس باز می‌شود را از دست ندهید. پس‌زمینه‌های پویا، تقویت‌کننده‌های متحرکی هستند که داشبورد Xbox شما را زنده می‌کنند. برای دسترسی به این ویژگی، روی دکمه تنظیمات در منوی کنسول خود کلیک کنید. در زیر تب General، گزینه Personalization را انتخاب کنید و سپس دنبال My Background بگردید. وقتی به این مرحله رسیدید، می‌توانید پس‌زمینه‌های متحرک فوق‌العاده را مشاهده کرد و یکی از آنها را انتخاب کنید.

سیگیت مدتی است که هاردهای اکسترنال مخصوص بازی را برای کنسول‌های ایکس باکس مایکروسافت منتشر می‌کند‌. این‌بار نیز این شرکت درایوهای بازی نسخه ویژه‌ای را معرفی کرد که شامل آثار هنری استارفیلد، بازی RPG علمی-تخیلی فضایی آینده استودیو بازی‌سازی بتسدا می‌شود. درایو جدید بازی سیگیت و گیم هاب، تا 8 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد‌.

درایو بازی سیگیت و گیم هاب نسخه ویژه استارفیلد از روز گذشته با قیمت 109.99 دلار (2 TB)، 169.99 دلار (5 TB) و 239.99 دلار (8 ترابایت) در خرده‌فروشی‌هاس منتخب در سراسر جهان برای پیش‌خرید در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید Seagate.com را بررسی کنید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما