باتری هدست ویژن پرو به کمک سنجاق سیم‌کارت تعویض می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - پس از سال‌ها انتظار، هدست ویژن پرو اپل بالاخره رونمایی شد.

باتری هدست ویژن پرو به کمک سنجاق سیم‌کارت تعویض می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری، این دستگاه به قطعات داخلی قدرتمندی مجهز شده است و طراحی‌ آن بسیار شبیه به رندرهایی است که در اوایل امسال دیدیم. این هدست از دو صفحه‌نمایش 4K و یک تراشه اختصاصی R1 به همراه تراشه M2 برای تقویت کنترل‌های حسی بهره می‌برد. همچنین، این محصول از باتری خارجی استفاده می‌کند. اگرچه این امر باعث کاهش وزن دستگاه می‌شود، جلوه‌ زیبایی به آن نمی‌دهد. ظاهراً حتی با وجود باتری خارجی، عمر هدست ویژن پرو اپل به دو ساعت محدود می‌شود. با این‌حال به نظر می‌رسد که ویژن پرو از باتری قابل‌تعویض استفاده می‌کند.

عمر باتری دو ساعته ویژن پرو احتمالاً در اکثر سناریوها مشکل‌ساز نخواهد شد. زیرا متداول‌ترین موارد استفاده از این دستگاه پشت میز محیط کار و فضای داخل خانه هستند و در این محیط‌ها امکان اتصال هدست به برق برای شارژشدن فراهم است.

با این حال، شرایطی نیز وجود دارد که شخص در حرکت است و به برق دسترسی ندارد. در این حالت محدودیت دو ساعته بسیار محدود‌کننده خواهد بود.

در نگاه اول به نظر می‌رسد که کابل به خود باتری متصل شده و قابل جداسازی نیست. با این حال، کاربری در توییتر معتقد است که احتمالا امکان جدا‌کردن کابل وجود دارد. او اضافه کرد که شاید کاربران بتوانند با سنجاق سیم‌کارت، کابل را جدا کنند.

باتری هدست ویژن پرو به کمک سنجاق سیم‌کارت تعویض می‌شود

 

بدون شک باتری هدست ویژن پرو به نشانگر LED مجهز می‌شود تا کاربر را متوجه تخلیه‌ شارژ کند. اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شویم که دو سوراخ گرد با اندازه‌های مختلف وجود دارد. همانطور که گفتیم، یکی از آنها LED خواهد بود، اما هنوز مطمئن نیستم که حفره دوم با چه هدفی تعبیه شده است.

همانطور که کاربر توییتر مذکور پیشنهاد می‌کند، این احتمال وجود دارد که بتوانید از سنجاق سیم‌کارت برای بیرون آوردن کانکتور استفاده کنید و سپس آن را به یک باتری یدکی وصل کنید.

حتی اگر اینطور نباشد، یک بریدگی در اطراف کابل برق وجود دارد. این بدان معنی است که می‌تواند در صورت از آسیب‌دیدگی کابل آن را تعویض کنید. احتمال دیگر این است که این محصول نیز به همان روش هوم‌پاد کار می‌کند، یعنی شما فقط باید آن را محکم بکشید تا بیرون بیاید.

در هر حال، به‌ نظر می‌رسد که دو فرضیه وجود دارد. اپل می‌تواند کابل را جایگزین کند و باتری هدست را به عنوان لوازم جانبی بفروشد. در غیر این صورت باید تا وقتی هدست را به منبع برق دیگری متصل کنید، منتظر بمانید. زیرا هدست دارای باتری مخصوص به خود نیست و به نیروی خارجی وابسته است.

تعجبی ندارد که اپل بخواهد یک باتری خارجی برای هدست به شما بفروشد. زیرا دو ساعت حتی برای تماشای برخی فیلم‌های موجود زمان کوتاهی است. البته اپل ویژن پرو اوایل سال آینده دردسترس خواهد بود و این شرکت زمان زیادی برای ابداع راه‌حلی مناسب باتری دارد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما