رونمایی ازراک از پنل نمایشگر پرتال 13 اینچی برای نصب در داخل کیس های شیشه ای

مادربردهای ازراک با کانکتورهای eDP منتشر شد و به دلیل گستردگی استفاده از این کانکتورها در دستگاه‌های embedded و نوت بوک‌ها انتشار این مشخصات در مادربردهای ازراک باعث تعجب شده بود، با این حال ازراک به تازگی نشان داده که این کانکتورها قرار است برای نمایشگر پرتال داخل کیس مورد استفاده قرار گیرند.

رونمایی ازراک از پنل نمایشگر پرتال 13 اینچی برای نصب در داخل کیس های شیشه ای

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازسخت افزار مگ،مدتی قبل تصاویری از مادربردهای ازراک با کانکتورهای eDP منتشر شد و به دلیل گستردگی استفاده از این کانکتورها در دستگاه‌های embedded و نوت بوک‌ها انتشار این مشخصات در مادربردهای ازراک باعث تعجب شده بود، با این حال ازراک به تازگی نشان داده که این کانکتورها قرار است برای نمایشگر پرتال داخل کیس مورد استفاده قرار گیرند.

این شرکت به تازگی از یک پنل نمایشگر پرتال 13.3 اینچی رونمایی کرده و به عبارت دیگر این پنل با فرض بر دارا بودن کیس شیشه‌ای، قابلیت نصب در داخل کیس کاربر را دارا است. این پنل نمایشگر در واقع به عنوان یک پنل ثانویه برای استفاده توسط کاربر ساخته شده و مانند اکثر محصولات اینچنینی بازار که در واقع ابزار عیب‌یابی هستند نخواهد بود.

کانکتور eDP که مخفف Embedded DisplayPort نیز به شمار می‌رود یک رابط سخت‌افزاری است که بر اساس استاندارد VESA DisplayPort توسعه یافته و این کانکتور یک رابط صوتی تصویری با پرفورمنس بالا و پشتیبانی از 4K را در دسترس قرار می‌دهد.

این صفحه نمایش 13 اینچی از پنل IPS استفاده می‌کند و رزولوشن 1080×1920 را در رفرش ریت 60 هرتز ارائه می‌کند. ازراک همچنین یک کابل اختصاصی eDP با یک کانکتور 40 پین را همراه با 4 پایه قابل نصب ارائه کرده و همچنین پس از نصب نیز امکان چرخش مانیتور بر روی پایه وجود خواهد داشت. ابعاد پنل نمایشگر 193×300 میلی متر است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که در اکثر کیس‌ها جای گیرد.

ازراک همچنین برای استفاده از این پنل نمایشگر اذعان کرد که کاربر باید از یک کیس شیشه‌ای شفاف برخوردار باشد و استفاده از کیس‌هایی با پنل‌های شیشه‌ای رنگی، از نور و شفافیت نمایشگر کم خواهد کرد. در همین راستا پنل نمایشگر جدید ازراک از مادربردهای ASRock Z790 LiveMixer ،Z790 Pro RS ،Z790M-ITX WiFi ،Z790 PG Lightning و Z790 PG Lightning و همچنین برخی مدل‌های دیگر پشتیبانی به عمل می‌آورد و قابل استفاده است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما