دوربین اصلی اوپو فایند X6 به فیلمبرداری در شب HDR با کیفیت 4K مجهز خواهد بود

پرچمدار اوپو با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک احتمالا سال بعد میلادی معرفی خواهد شد.

دوربین اصلی اوپو فایند X6 به فیلمبرداری در شب HDR با کیفیت 4K مجهز خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰جی اس ام،افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Stationجزئیات تازه‌ای از سری پرچمدار نسل بعدی برند اوپو موسوم به سری اوپو فایند X6 را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است که خبر از بهبود عملکرد فیلمبرداری این گوشی هوشمند می‌دهد. طبق این گزارش، تراشه پردازش تصاویر اختصاصی MariSilicon X که در سری اوپو فایند X6 به کار خواهد رفت قادر خواهد بود تا در کنار بهره‌گیری از سنسور 1 اینچی IMX989 سونی این گوشی، قابلیت فیلمبرداری در شب HDR با کیفیت 4K را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

شایان ذکر است که پردازش فیلمبرداری در شب سری اوپو فایند X6 تماما بر عهده تراشه MariSilicon X خواهد بود و البته سنسور پرچمدار سونی نیز به کمک این تراشه خواهد آمد. این افشاگر در ادامه گزارش خود ادعا کرد که سری اوپو فایند X6 به دوربین‌های پرچمدار 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که سنسور 1 اینچی IMX989 یکی از آن‌ها خواهد بود. در این راستا، انتظار می‌رود اوپو فایند X6 پرو از لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سسنور تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی بهره ببرد در حالی که شایعه شده است اوپو فایند X6 با حفظ دوربین اصلی و تله‌فوتو به لنز فوق عریض 32 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که به احتمال فراوان سری اوپو فایند X6 در اوایل سال 2023 میلادی در چین معرفی خواهد شد. از مشخصات فنی این پرچمدار نیز می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، نمایشگر با رزولوشن تصویر QHD+ نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد. به علاوه، اندازه نمایشگر اوپو فایند X6 و X6 پرو نیز به مانند نسل قبلی احتمالا برابر با 6.55 اینچ و 6.7 اینچ است.

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما