قابلیت کنترل قند خون هواوی واچ ۴ معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ -هواوی یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های سلامتی ساعت پرچمدار خود را عرضه کرد.

قابلیت کنترل قند خون هواوی واچ ۴ معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،اکثر کاربران در زمان خرید یک ساعت هوشمند به قابلیت‌های سلامتی آن توجه ویژه دارند و این ویژگی‌های کاربری از اهمیت بسیار بالایی در توسعه یک ساعت هوشمند برخوردار هستند. در این راستا، قبلا شایعه شده بود که اپل در حال کار روی قابلیت کنترل میزان قند خون برای سری ساعت‌های خود موسوم به اپل واچ است. حالا اما به نظر می‌رسد هواوی گوی رقابت را از غول فناوری آمریکایی دزدیده است و به اولین شرکت بازار تبدیل شده است که ویژگی نظارت بر قند خون را در محصول پوشیدنی خود استفاده می‌کند. 

سری پرمیوم هواوی واچ ۴ که اخیرا برای بازارهای جهانی معرفی شدند به قابلیت کنترل قند خون مجهز هستند. به لطف این ویژگی نوآورانه، ساعت‌های هواوی قادر هستند که خطر بالا بودن قند خون را تشخیص بدهند و به کاربر برای حفظ رژیم غذایی سالم کمک کنند. همانطور که می‌دانیم، برای بیماران مبتلا به دیابت کنترل سطح قند خون بسیار حیاتی است و این افراد مجبور هستند در طول روز چندبار میزان قند خون خود را اندازه‌گیری کنند. البته آزمایش میزان قند خون جدا از دردناک بودن نیاز به هزینه‌های زیادی دارد. 

قابلیت کنترل قند خون ساعت پرمیوم هواوی قادر است ۱۰ شاخص سلامتی را تنها در عرض یک دقیقه تحلیل کند. البته ناگفته نماند که هواوی واچ ۴ نمی‌تواند خوانش‌های مرتبط با قند خون را صورت درخواست کاربر ارائه دهد بلکه با هشدارهای دقیق و به موقع، به کاربر برای تصمیم‌گیری در مورد تغذیه و میزان مصرف قند کمک می‌کند. 

ویژگی کنترل قند خون هواوی نتیجه تحقیقات گسترده و همکاری طولانی‌مدت این شرکت با مراکز پزشکی معتبر است. در این راستا، غول فناوری چینی حدود ۸۰۰۰۰۰ معیار مربوط به قند خون را در طی ۱۰۰۰۰۰ ساعت بررسی کرده است تا به دقیق‌ترین سیستم کنترل میزان قند خون دست پیدا کند. با توجه به این موضوع، هواوی واچ ۴ از ضربان قلب،‌ نبض و سایر شاخصه‌های سلامتی برای بررسی هایپرگلیسمی (وجود مقادیر زیاد گلوکر در پلاسمای خون) بهره می‌برد. 

شایان ذکر است که کاربران برای استفاده از قابلیت کنترل قند خون باید در ازمایش‌های میزان قند خون مراکز پزشکی شخص ثالث شرکت کنند و بالای ۱۸ سال نیز سن داشته باشند. البته نباید فراموش شود که هواوی واچ ۴ یک دستگاه پزشکی رسمی محسوب نمی‌شود و اطلاعات به دست آمده از آن تنها یک مرجع به شمار می‌رود. به علاوه، هواوی واچ ۴ برای کاربران مبتلا به دیابت نوع یک کاربرد ندارد چرا که پانکراس این دسته از بیماران انسولین تولید نمی‌کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که قابلیت کنترل قند خون در ابتدا برای کاربران چینی عرضه خواهد شد. هواوی واچ از نمایشگر ۱٫۵ اینچی امولد و سیستم عامل HarmonyOS 3.1 بهره می‌برد. این ساعت پرچمدار از قابلیت‌های سلامتی دیگری مانند کنترل میزان اکسیژن خون و الکتروکاردیوگرام پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های ساعت هواوی می‌توان به عمر باتری ۳ روزه و ضدآب بودن در عمق ۵۰ متری نام برد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما