نسل جدید هواوی میت بوک E رسما معرفی شد: رقیبی برای سرفیس پرو؟

اقتصاد ۱۰۰ - تبلت هیبریدی هواوی از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اولد و پردازنده ده هسته‌ای بهره می‌برد.

نسل جدید هواوی میت بوک E رسما معرفی شد: رقیبی برای سرفیس پرو؟

به گزارش گروه دانش و فناوری، هواوی در کنار رونمایی از محصولات جدید خود از مدل ۲۰۲۳ تبلت هیبریدی میت بوک E رونمایی کرد که دستگاهی جذاب با مشخصات فنی قابل توجه محسوب می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت، تبلت ویندوزی هواوی به پردازنده‌های سری Alder Lake-U اینتل مجهز شده است. برای مقایسه، نسخه سال گذشته میت بوک E از پردازنده‌های سری Tiger Lake-U برخوردار است.

نسل جدید هواوی میت بوک E در دو نسخه پردازنده اینتل Core i5-1230U و اینتل Core i7-1260U عرضه خواهد شد. این دو پردازنده ده هسته‌ای از دو هسته پردازشی و ۸ هسته کم مصرف بهره می‌برند که با پردازنده گرافیکی یکپارچه Iris Xe G7 همراه خواهند شد. حافظه داخلی دستگاه از نوع PCIe 4.0 SSD خواهد بود که شامل دو نسخه ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی می‌شود. در مقایسه با نسل قبلی، حافظه داخلی مدل جدید میت بوک E دو برابر شده است. به علاوه، حافظه رم این تبلت هیبریدی برابر با ۱۶ گیگابایت خواهد بود که هواوی نوع آن را اعلام نکرده است. 

نسل جدید میت بوک E به نمایشگر ۱۲٫۶ اینچی اولد مجهز شده است که از رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ پشتیبانی می‌کند. نرخ نوسازی نمایشگر نیز به نسبت نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی نسل قبلی دو برابر شده و به میزان ۱۲۰ هرتز رسیده است. منبع تغذیه این تبلت باتری ۴۲ وات‌ساعتی خواهد بود که با باتری ۱۰٫۸ وات‌ساعتی موجود در صفحه کلید دستگاه همراه خواهد شد. ناگفته نماند که صفحه کلید میت بوک E‌ از بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که نسخه جدید میت بوک E در کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی به ترتیب با برچسب قیمتی ۷۴۹۹ یوآن (۱۰۷۲ دلار) و ۷۹۹۹ یوآن (۱۱۴۳ دلار) به فروش خواهد رسید. در حال حاضر، هواوی هنوز جزئیات عرضه جهانی میت بوک E‌ را اعلام نکرده است. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما