آپدیت جدید سری گلکسی اس ۲۳ امکان انتقال تماس‌های تصویری به تبلت‌های سامسونگ را فراهم می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت جدیدی برای سری گلکسی اس ۲۳ در کشور چین منتشر کرده که امکان انتقال تماس‌های تصویری به تبلت‌های این شرکت را می‌دهد.

آپدیت جدید سری گلکسی اس ۲۳ امکان انتقال تماس‌های تصویری به تبلت‌های سامسونگ را فراهم می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری،در چند وقت اخیر، شایعات بسیاری مبنی بر انتشار یک آپدیت مهم برای سری گلکسی اس ۲۳ در ماه ژوئن شنیده می‌شوند؛ اما در امروز، شرکت سامسونگ آپدیت جدیدی را نیز برای کاربران برخی از مناطق منتشر کرده که در کنار پچ امنیتی معمول، قابلیت تازه‌ای را به همراه دارد.

این آپدیت که حجم ۳۶۰ مگابایت را داشته و شامل پچ امنیتی ماه فوریه ۲۰۲۳ می‌شود؛ به کاربران سری گلکسی اس ۲۳ اجازه داده تا تماس‌های تصویری خود را به تبلت‌های شرکت سامسونگ منتقل کنند. این آپدیت جدید، فعلا برای کاربران چینی پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شده و افشاگر معروفی به نام «Ice Universe»، لیست تغییرات آن را در صفحه توییتر خود قرار داده است.


 

برای استفاده از این قابلیت، گوشی و تبلت کاربر باید به یک شبکه وای فای متصل باشند. متاسفانه، هنوز مشخص نشده که استفاده از این ویژگی برای اپلیکیشن‌های سوم شخص VoIP نیز ممکن بوده یا تنها مخصوص سرویس تماس تصویری پایه گوشی‌ است.

شرکت سامسونگ معمولا آپدیت‌های محصولات خود را به صورت مقطعی منتشر کرده و احتمالا در هفته‌های آتی، کاربران سایر مناطق نیز به این ویژگی دسترسی خواهند یافت. آپدیت اصلی سری گلکسی اس ۲۳ نیز که به ادعای شایعات در ماه ژوئن منتشر می‌شود؛ تغییرات و بهبود‌هایی گسترده‌ای برای بخش دوربین این گوشی‌ها را به همراه خواهد داشت.


 

درباره این ویژگی جدید چه فکر می‌کنید؟ با توجه به افزایش محبوبیت تماس‌های ویدیویی پس از دوران پاندمی، آیا این قابلیت کاربردی خواهد بود؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما