نوبیا نیز قصد ورود به بازار گوشی‌های تاشو را دارد

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی مشخص شده که برند نوبیا که از زیر مجموعه‌های زد تی ای است؛ قصد ورود به بازار گوشی‌های تاشو را دارد.

نوبیا نیز قصد ورود به بازار گوشی‌های تاشو را دارد

به گزارش گروه دانش و فناوری،بازار گوشی‌های تاشو، همچنان در حال رشد بوده و شرکت‌های بیشتری در حال ورود به آن هستند. در روزهای گذشته، شاهد معرفی نخستین گوشی تاشو شرکت گوگل یا همان پیکسل فولد بودیم تا رقیب جدیدی برای شرکت سامسونگ و سری گلکسی زد فولد ایجاد شود. اکنون نیز مشخص شده که برند نوبیا که از زیر مجموعه‌های زد تی ای به حساب می‌آید؛ قصد ورود به این بازار داشته و گوشی تاشوی خود را نیز طراحی کرده است.

این گوشی، نوبیا Z60 فولد نام داشته و شماره مدل آن نیز NX810J خواهد بود. به ادعای شایعات، گوشی تاشوی نوبیا از نمایشگر درونی ۷.۳ اینچی امولد استفاده کرده و چیپستی از سری کوالکام اسنپدراگون ۸ را نیز به همراه خواهد داشت. جهت بهبود تجربه مولتی تسکینگ، نوبیا در این گوشی از ۱۲ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده و شاهد عرضه آن در دو نسخه با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار خواهیم بود.

این محصول احتمالا یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی را به همراه داشته که ظرفیت تحسین برانگیزی برای یک گوشی تاشو دارد. با استناد به شایعات و گمانه زنی‌ها، زد تی ای نوبیا Z60 فولد در سه ماهه آخر این سال روانه بازار شده که نشانگر عرضه آن بین ماه‌های اکتبر و دسامبر است. به احتمال زیاد، در ماه‌های پیش رو شاهد انتشار جزئیات بیشتری درباره این محصول نیز خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما