تاریخ رونمایی از گوشی‌های تاشو موتورولا فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - افشاگری برجسته به تازگی زمان معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو برند موتورولا را فاش کرده است.

تاریخ رونمایی از گوشی‌های تاشو موتورولا فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، تا به امروز، گوشی‌ تاشو جدید موتورولا با نام‌های موتو ریزر۴۰ الترا و موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ در لیست گواهی‌های مختلفی ثبت شده است. در این راستا، به نظر این گوشی با نام موتو ریزر۴۰ الترا روانه بازارهای جهانی شود و با نام موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ در دسترس کاربران چینی قرار بگیرد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده است که این گوشی با نام دیگری عرضه خواهد شد و همچنین زمان رونمایی از آن را نیز فاش کرده است. 

طبق ادعای افشاگر برجسته Max Jambor، موتورولا در تاریخ ۱ ژوئن مصادف با ۱۱ خرداد رویدادی را در شهر مادرید برگزار خواهد کرد که در طی آن شاهد رونمایی از دو گوشی تاشو موتو ریزر پرو و موتو ریزر لایت خواهیم بود. انتظار می‌رود موتو ریزر لایت به عنوان نسخه میان‌رده و مقرون به صرفه موتو ریزر پرو معرفی شود. البته این افشاگر در گزارش خود اشاره‌‌ای به مشخصات فنی این دو گوشی نداشته است و برای جزئیات دقیق‌تر باید منتظر گزارش‌های بیشتری باشیم. 

مشخصات فنی احتمالی موتورولا ریزر پرو / موتورولا ریزر لایت

براساس آنچه گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند، موتو ریزر ۴۰ الترا (موتورولا ریزر پرو)‌ از نمایشگر داخلی اولد ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی همراه خواهد شد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۳۶۴۰ میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. برجسته‌ترین ویژگی موتورولا ریزر پرو نمایشگر کاور بزرگ آن خواهد بود که طبق آنچه رندرهای قبلی نشان داده‌اند، اکثر فضای پنل پشتی را فرا می‌گیرد. 


 

در نهایت باید اشاره کرد که اوایل هفته جاری، رندرهای باکیفیتی از موتورولا ریزر لایت در اختیار کاربران قرار گرفت که طراحی آن را نشان می‌دهند. این رندرها فاش کرده‌‌اند که محصول تاشو موتورولا از نمایشگر با حاشیه‌های باریک، نمایشگر کاور کوچک و دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما