موتورولا ریزر پلاس تاییدیه 3C را دریافت کرد

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی تاشوی صدفی جدید موتورولا که مدتی پیش تاییدیه FCC آمریکا را دریافت کرده بود؛ اکنون موفق به اخذ گواهی 3C از کشور چین نیز شده است.

موتورولا ریزر پلاس تاییدیه 3C را دریافت کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،جدیدترین گوشی تاشوی صدفی موتورولا یا همان موتورولا ریزر پلاس، به تازگی موفق به دریافت تاییدیه 3C از کشور چین شده است. نسخه مخصوص بازار چین این گوشی، دارای شماره مدل XT2321-1 بوده و از 5G یا نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی می‌کند.

این گوشی مدتی پیش، تاییدیه FCC کشور آمریکا را نیز دریافت کرده بود و به نظر رسیده که شاهد عرضه آن با شماره مدل‌های متفاوت XT2321-1، XT2321-3 و XT2321-5 خواهیم بود. با استناد به جزئیاتی که در گواهی FCC به آنها اشاره شده است؛ موتورولا ریزر پلاس دارای یک باتری ۳٫۶۴۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی بوده و از وای فای 802.11ax، بلوتوث ۵ و NFC پشتیبانی می‌کند.


 

این محصول که قرار است نسخه‌ای به روز‌ شده از موتورولا ریزر سال گذشته باشد؛ دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع P-OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است. موتورولا در این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول استفاده کرده و ریزر پلاس در کشور چین، به همراه سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری My UX روانه بازار می‌شود. به گفته شایعات پیشین، این گوشی دارای سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور نیز خواهد بود.

متاسفانه هنوز جزئیات خاصی در مورد سیستم دوربین، میزان حافظه داخلی یا حافظه رم گوشی در دسترس نیست؛ بنابراین فعلا باید صبر کرده تا شایعات و تیزر‌های بیشتری از این محصول منتشر شوند. شما درباره گوشی تاشوی جدید موتورولا چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما