گوشی تاشو جدید موتورولا احتمالا با دو نام تجاری متفاوت عرضه خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ -نسل جدید گوشی تاشو موتورولا امروز با دو نام متفاوت در گواهی‌های مختلف لیست شد.

گوشی تاشو جدید موتورولا احتمالا با دو نام تجاری متفاوت عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،جدیدترین نسخه سری گوشی‌های تاشو فلیپ موتورولا به نام ریزر (Razr) به احتمال زیاد در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی برای بازارهای جهانی نیز عرضه شود. در حالی که هنوز نام رسمی این گوشی از سوی برند موتورولا اعلام نشده است، وبسایت 91Mobiles امروز در گزارشی ادعا کرد که گوشی جدید موتورولا با دو نام تجاری متفاوت روانه بازار خواهد شد. 

طبق این گزارش، گوشی تاشو موتورولا به تازگی با نام موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ و شناسه مدل XT2321-3 در گواهی چینی CQC و گواهی TDRA امارات متحده عربی لیست شده است. به علاوه، در لیست این دو گواهی اشاره شده است که محصول تاشو موتورولا از باتری ۳۶۴۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی بهره خواهد برد. قبلا نیز وبسایت MySmartPrice اذعان کرده بود که گوشی تاشو موتورولا با نام موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. 

از آن سو، گوشی تاشو موتورولا با شناسه مدل مشابه XT2321-3 و نام تجاری موتو ریزر ۴۰ الترا در لیست گواهی کانادایی REL ثبت شده است. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد محصول جدید موتورولا با نام تجاری موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۳ برای بازارهای آسیایی عرضه خواهد شد و با نام موتو ریزر ۴۰ الترا برای دیگر بازارها در دسترس قرار خواهد گرفت. 

شایان ذکر است که براساس شایعات قبلی، موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ از نمایشگر داخلی ۶٫۷ اینچی POLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی برخوردار خواهد بود. قلب تپنده این گوشی نیز احتمالا تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. پنل پشتی گوشی تاشو موتورولا میزبان دوربین دوگانه شامل سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی،‌ کاربران دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. 


 

در نهایت باید اشاره کرد که موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ احتمالا به نمایشگر کاور ۳٫۷ اینچی مجهز خواهد شد که از نمایشگر کاور ۳٫۲۶ اینچی اوپو فایند N2 فلیپ نیز بزرگ‌تر است. البته گزارش‌ها ادعا کرده‌اند ابعاد نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ نیز افزایش خواهد داشت که باعث می‌شود رقابت بین گوشی‌های تاشو فلیپ داغ‌تر شود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما