منتظر گوشی تاشو سامسونگ با سه نمایشگر نباشید

اقتصاد ۱۰۰ - برخی از متخصصان حوزه فناوری ادعا کرده‌اند که سومین دستگاه تاشو سامسونگ به احتمال زیاد امسال معرفی نخواهد شد.

منتظر گوشی تاشو سامسونگ با سه نمایشگر نباشید

به گزارش گروه دانش و فناوری،شایعات پیرامون دستگاه تاشو سامسونگ که از سه نمایشگر بهره می‌برد برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ مطرح شد و حتی غول فناوری کره جنوبی در طی رویداد MWC سال جاری میلادی نیز مدلی مفهمومی از آن را به نمایش گذاشت. در این راستا، افشاگری قبلا ادعا کرده بود که گوشی تاشو سامسونگ با سه نمایشگر در رویداد گلکسی آنپکد پیش رو این برند که در ماه اوت برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برخی چهره‌های شناخته‌شده حوزه فناوری اذعان داشته‌اند که امسال خبری از دستگاه جدید سامسونگ نخواهد بود و گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ تنها نمایندگان تاشو این برند برای سال ۲۰۲۳ خواهند بود. 

طبق گزارش‌های قبلی، دستگاه تاشو جدید سامسونگ از فرم فکتور تبلت برخوردار خواهد بود و با نام گلکسی زد تب روانه بازار خواهد شد. شایعه شده بود که گلکسی زد تب از سه نمایشگر و دو لولای تاشو بهره خواهد برد که آن را به بزرگ‌ترین دستگاه تاشو سامسونگ می‌سازد. حالا اما چند افشاگر برجسته نظری مخالف را مطرح کردند که باعث ناامیدی طرفداران سامسونگ خواهد شد. 


 

افشاگری شناخته‌شده به نام Max jambor ادعا کرده است که گلکسی زد تب امسال معرفی نخواهد شد و تنها دو گوشی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ به حضور خود در بازار ادامه خواهند داد. علاوه بر این، راس یانگ که متخصص حوزه نمایشگر به شمار می‌رود نیز با تایید این ادعا اعلام کرد محصول تاشو جدید سامسونگ امسال معرفی نخواهد شد. موسس وبسایت SamMobile نیز ادعا این دو افشاگر را تایید کرده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به گفته‌های این افشاگران،‌ به نظر می‌رسد باید چند سال تا رونمایی از گلکسی زد تب صبر کنیم چرا که توسعه این دستگاه جدید قطعا هزینه زیادی برای سامسونگ خواهد داشت. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما