سامسونگ چهار گوشی تاشو جدید معرفی خواهد کرد

اقتصاد ۱۰۰ - امروز گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد سامسونگ برنامه گسترده‌ای برای سری گوشی‌های تاشو خود دارد.

سامسونگ چهار گوشی تاشو جدید معرفی خواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،هر چه زمان می‌گذرد، گوشی‌های تاشو بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند و به نظر می‌رسد این محصولات خاص به زودی وارد جریان اصلی بازار گوشی‌های هوشمند خواهند شد. در سال‌های گذشته، برندهای مختلفی اقدام به توسعه و ساخت گوشی‌های تاشو زده‌اند ولی غول فناوره کره‌ای یعنی سامسونگ همچنان بهترین برند گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود که سهم بزرگی از بازار را نیز به خود اختصاص داده است. در این راستا، به نظر می‌رسد این تولیدکننده کره‌ای قصد دارد سرمایه‌گذاری عظیمی در بازار گوشی‌های تاشو داشته باشد چرا که گزارشی تازه ادعا می‌کند سامسونگ در سال آینده میلادی از چهار گوشی تاشو جدید رونمایی خواهد کرد. 

طبق این گزارش که توسط افشاگری توئیتری به نام RGcloudS به اشتراک گذاشته شده است، سامسونگ سال آینده میلادی در کنار معرفی نسل جدید گلکسی زد فولد و زد فلیپ از چهار محصول تاشو دیگر رونمایی خواهد کرد که اعضای خانواده گوشی‌های تاشو این برند را به عدد ۶ می‌رساند. این شش دستگاه احتمالا با نام‌های گلکسی زد فلکس، گلکسی زد فولد الترا، گلکسی زد فلیپ الترا و گلکسی زد تب روانه بازار خواهند شد. 

این افشاگر در گزارش خود ادعا می‌کند گلکسی زد فولد الترا از نمایشگر 4K ساخته شده توسط سامسونگ بهره خواهد برد در حالی که مدل‌های استاندارد گلکسی زد به نمایشگر QHD شرکت BOE مجهز خواهند بود. به علاوه، گلکسی زد فلیپ نیز احتمالا از نمایشگر سامسونگ با رزولوشن تصویر 2K و یا نمایشگر BOE با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی برخوردار خواهد بود. 

شایان ذکر است گلکسی زد فلکس نیز از فرم فکتور جدید گوشی‌های تاشو بهره خواهد برد و برخلاف مدل‌های عادی تا سه بار تا می‌شود. همچنین سامسونگ ظاهرا در حال توسعه یک تبلت تاشو به نام گلکسی زد تب است. اگر این گزارش به حقیقت بپیوندد، می‌توان انتظار داشت که نمایشگر داخلی این تبلت در حالت باز شده ابعاد بزرگی داشته باشد. 

در نهایت باید اشاره کرد RGclouds اذعان داشته است که سامسونگ قصد ساخت و توسعه یک سری میان‌رده جدید به نام گلکسی K را دارد. این سری میان‌رده از نظر مشخصات فنی به احتمال زیاد پایین‌تر از سری گلکسی A خواهد بود. به علاوه، در این گزارش بار دیگر تایید شد که گلکسی اس ۲۴ پلاس از سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ حذف خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما