سامسونگ بیشترین گوشی تاشو را در سال 2022 فروخته است

اقتصاد ۱۰۰ - دسته گوشی‌های هوشمند تاشو با وجود تمام کم و کاستی‌های خود در حال رشد است زیرا هرروز برندهای بیشتری برای به دست آوردن بخشی از این بازار، گوشی‌ تاشو عرضه می‌کنند.

سامسونگ بیشترین گوشی تاشو را در سال 2022 فروخته است

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازسخت افزارمگ ،اما همچنان گوشی‌های تاشو سامسونگ هستند که بهترین تجربه را به کاربران می‌رسانند. در حالی که سایر رقبا نیز در نهایت پیشرفت خواهند کرد، اما در حال حاضر این سامسونگ است که با بیشترین تعداد گوشی تاشو فروخته در سال 2022 این بازار را رهبری می‌کند.​

بر اساس گزارش فایننشال تایمز به نقل از تحقیقات Canalys، بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در سال 2022 به میزان 14.2 میلیون محموله در سراسر جهان رسیده است که از این میان سامسونگ خود به تنهایی بیش از 11 میلیون دستگاه را به فروش رساند.

سامسونگ بیشترین گوشی تاشو

بعد از سامسونگ، برند چینی هوآوی با فروش کمتر از دو میلیون دستگاه تاشو دوم شد و بعد از او اوپو، ویوو، شیائومی، آنر و موتورولا قرار گرفتند که تنها 40 هزار گوشی هوشمند تاشو به فروش رساندند، که این اعداد و ارقام حتی قابل مقایسه با حجم گوشی‌های تاشوی سامسونگ قابل مقایسه نیست.

سامسونگ بیشترین گوشی تاشو

با این حال، Canalys تخمین می‌زند که محموله‌های تاشو در سال 2023 دو برابر شده و به 30 میلیون دستگاه برسد. و همچنین می‌توان انتظار داشت زمانی که برندهای چینی دوباره دستگاه‌های تاشو خود را در خارج از چین عرضه کنند تا سلطه سامسونگ در این بخش را به چالش بکشند، بازار محصولات تاشو جذاب تر و رقابتی‌تر شود. شاید از سال دیگر بتوان به معرفی گوشی‌های تاشو رده متوسط هم امیدی داشت.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما