سامسونگ برند بی‌رقیب بازار گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۲ بوده است

اقتصاد ۱۰۰ - غول فناوری کره جنوبی سال گذشته میلادی از هر تولید‌کننده دیگری بیشتر گوشی تاشو فروخته است.

سامسونگ برند بی‌رقیب بازار گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۲ بوده است

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،خوشبختانه بازار گوشی‌های تاشو با پیشرفت بسیار خوبی مواجه شده است چرا که با گذشت زمان برندهای بیشتری گوشی تاشو عرضه می‌کنند تا سهمی از این بازار رو به رشد داشته باشند. با این وجود، غول فناوری کره جنوبی یعنی سامسونگ همچنان بهترین گوشی‌های تاشو بازار را تولید می‌کند که مورد استقبال گسترده کاربران نیز قرار گرفته است. در حالی که دیگر تولید‌کننده‌های حاضر در بازار سعی می‌کنند در زمینه عرضه گوشی‌های تاشو با سامسونگ رقابت کنند، برند سامسونگ همچنان حاکم بازار گوشی‌های تاشو است زیرا گزارشی جدید ادعا می‌کند که سامسونگ در سال ۲۰۲۲ از مجموع دیگر برندهای موجود در بازار بیشتر گوشی تاشو فروخته است. 

طبق این گزارش که توسط روزنامه Financial Times و با ذکر منبعی از وبسایت آماری Canalys به اشتراک گذاشته شده است، در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۴٫۲ میلیون گوشی تاشو عرضه شده است که سامسونگ به تنهایی بیشتر از ۱۱ میلیون گوشی تاشو روانه بازار کرده است. در این راستا، سامسونگ موفق شده است به برند برتر بازار در سال ۲۰۲۲ بدل شود و همچنین انتظار می‌رود موفقیت این شرکت با معرفی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ در سال ۲۰۲۳ نیز تکرار شود.  

بعد از سامسونگ، شرکت هواوی با عرضه حدود دو میلیون گوشی تاشو در جایگاه دوم ایستاده است. در رده‌های بعدی نیز به ترتیب برندهای اوپو، ویوو،‌ شیائومی،‌ آنر و موتورولا قرار گرفته‌اند که در مجموع حدود ۴۰ هزار گوشی تاشو روانه بازار کرده‌اند. این آمار به خوبی نشان می‌دهد که اکثر کاربران همچنان به گوشی‌های تاشو سامسونگ اعتماد دارند و از تجربه کاربری خود رضایت کامل دارند. 

در نهایت باید اشاره کرد که طبق پیش‌بینی وبسایت Canalys، بازار گوشی‌های هوشمند در سال جاری میلادی و با رشدی دو برابری به حدود ۳۰ میلیون واحد خواهد رسید. به نظر می‌رسد بازار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۳ بسیار رقابتی‌تر شود چرا که به احتمال زیاد برندهای چینی بیشتری گوشی‌های تاشو خود را روانه بازار جهانی خواهند کرد تا بر سلطه سامسونگ پایان دهند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما