ریلمی ۱۱ پرو پلاس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژ ۱۰۰ واتی معرفی شد!

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت ریلمی در امروز از سری ریلمی ۱۱ رونمایی کرده و قدرتمندترین گوشی در این سری، مشخصات سخت افزاری جالبی را به همراه دارد.

ریلمی ۱۱ پرو پلاس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژ ۱۰۰ واتی معرفی شد!

به گزارش گروه دانش و فناوری،شرکت ریلمی در امروز از گوشی‌های ریلمی ۱۱، ریلمی ۱۱ پرو و ریلمی ۱۱ پرو پلاس رونمایی کرد. در نسخه پرو پلاس که قدرتمندترین گوشی در این سری محسوب می‌شود؛ شاهد مشخصات سخت افزاری جذابی مانند دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ آیزوسل HP3 هستیم که در واقع، نخستین دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به کار رفته در محصولات برند ریلمی است.

دوربین اصلی این گوشی که یک سنسور بزرگ 1/1.4 اینچی با گشودگی f/1.69 است؛ دارای لرزشگیر اپتیکال بوده و حالت عکاسی نجومی را نیز به همراه دارد. یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز نقش دوربین‌های کمکی در این گوشی را ایفا خواهند کرد.

طراحی این گوشی، بر عهده یکی از طراحان سابق برند گوچی با نام «Matteo Menotto» بوده که ظاهری منحصر به فرد را برای آن به ارمغان آورده است. ریلمی ۱۱ پرو پلاس در رنگ‌های مشکی، سبز و بژ روانه بازار شده و در نسخه‌های سبز و بژ، شاهد استفاده از چرم مصنوعی در قاب پشتی گوشی هستیم. در این نسخه‌ها، یک خط نیز از قسمت میانی جزیره دوربین گوشی رد شده و در اطراف آن، شاهد طرح دوخت روی چرم بدنه نیز هستیم.


 

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع امولد با حاشیه‌های خمیده بوده و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را دارد. سنسور اثر انگشت گوشی که از نوع اپتیکال است؛ زیر نمایشگر آن قرار گرفته و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن نیز در پانچ هول واقع در قسمت میانی نمایشگر به چشم می‌خورد.


 

ریلمی ۱۱ پرو پلاس دارای چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ بوده که توسط ۱۲ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این گوشی از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی استفاده کرده و به همراه سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری Realme UI 4 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه پایه ریلمی ۱۱ پرو پلاس که دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است؛ قیمتی معادل با ۱٫۹۹۹ یوآن (حدود ۲۸۹ دلار) داشته و گران‌ترین نسخه آن نیز که ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی را به همراه دارد؛ با قیمت ۲٫۵۹۹ یوآن (خدود ۳۷۵ دلار) فروخته خواهد شد. به گفته ریلمی، فروش این محصول از روز ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما