ریلمی نارزو N55 با مینی داینامیک آیلند و صفحه نمایش با سوراخ مرکزی عرضه خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ -به نظر می‌رسد که گوشی جدید ریلمی Narzo N55 در واقع نسخه‌ای از ریلمی C55 است.

ریلمی نارزو N55 با مینی داینامیک آیلند و صفحه نمایش با سوراخ مرکزی عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،ریلمی نارزو N55 که قرار است در ۱۲ آوریل عرضه شود، با دوربین پشتی دوگانه، اسکنر اثر انگشت در کناره گوشی و شارژ ۳۳ واتی SuperVOOC همراه خواهد بود. شرکت ریلمی همچنین پشت گوشی جدید خود را به مان نشان داده و تایید کرده که Narzo N55 در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه خواهد. اکنون این برند ویدیوی کوتاهی را به اشتراک گذاشته که قسمت جلوی گوشی مورد انتظارش را نمایش می‌دهد و به وضوح صفحه نمایش آن با یک سوراخ در مرکز بالای گوشی نمایان است.

ریلمی نارزو N55 همچنین با یک داینامیک آیلند کوچکتر نسبت به اپل عرضه خواهد شد، که اولین بار آن را در ریلمی C55 که ماه گذشته معرفی شد دیدیم. ظاهرا پس از بسیاری از اقدامات اپل مانند استفاده از ناچ، طراحی ایرپادز و غیره که پس از این شرکت، شرکت‌های دیگر آن را کپی کردند، حالا شاهد ترند شدن داینامیک آیلند هستیم.

طراحی کلی این گوشی جدید ریلمی و ویژگی‌های تایید شده آن نشان می‌دهد که می‌تواند نسخه‌ای از ریلمی C55 باشد. انتظار می‌رود نارزو N55 به همراه چیپست هلیو G88، صفحه نمایش ال سی دی ۶٫۷۲ اینچی با رزولوشن +FullHD و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود.

ماژول دوربین دوگانه این گوشی در پشت شامل یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است، در حالی که دوربین سلفی که داخل سوراخ صفحه نمایش تعبیه شده، یک حسگر ۸ مگاپیکسلی است.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما