شاتل

شاتل

«لبخندتان را به دنیا نمی‌دهیم!»

شاتل با ارائه خدمات و راهکارهای ارتباطی و محتوایی ارزش‌آفرین و نوآورانه و نیز پای‌بندی به اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی، رسالت خود را خلق لبخند رضایت در جامعه می‌داند.

  • شاتل در یک نگاه

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دست‌رسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است. این شرکت با بیش از ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، با گسترش دامنه­‌ی توزیع خدمات خود در استان­‌های مختلف از طریق نزدیک به ۴۰۰ دفتر نمایندگی، یک هزار عامل فروش و بیش از ۱۶۰۰ نفر نیروی انسـانی توانسته است سراسر کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بزرگ‌ترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را به‌ویژه در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 به خویش اختصاص دهد. شاتل همچنین ارایه کننده‌ی خدمات ارتباطی همراه با نام تجاری شاتل موبایل و خدمات آنلاین فیلم و سرگرمی (VOD) در وب‌سایت و اپلیکیشن نماواست.

  • شاتل در جامعه

شاتل همواره تلاش کرده است تا افزون بر ارایه‌ی خدمات دست‌رسی به اینترنت به مشتریان در سراسر کشور، فعالیت‌هایی را فراسوی کسب و کار و بر اساس رسالت اجتماعی خود انجام دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی کشور
    ارایه‌ی خدمات و تسهیلات ویژه برای دانشجویان و دانشگاه، حمایت از پایان‌نامه‌ها و تحقیقات دانشجویی، فراهم آوردن زمینه‌های بازدید دانشجویان از نرم‌افزارهای شرکت، کمک به نوسازی مدارس در روستاهای کشور، حمایت‌های مالی از دانش‌آموزان روستایی و پذیرفته شده در کنکور سراسری، حمایت از رخدادهای علمی و دانشجویی، برگزاری اردوهای آماده‌سازی نخبگان مسابقات جهانی، جذب دانش‌آموختگان، استخدام افراد معرفی شده توسط مجتمع‌های بهزیستی و …
  • برگزاری همایش‌های تخصصی در شهرستان‌ها
  • برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی در استان‌های مختلف کشور، ارایه­‌ی سخنرانی و حمایت‌های مالی و علمی در برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی حمایت از همایش‌های علمی و تخصصی
    گروه شرکت‌های شاتل، افزون بر برگزاری همایش‌های تخصصی در استان‌های مختلف کشور، از برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز حمایت می‌کند تا ضمن انجام بخشی از رسالت اجتماعی خویش، زمینه تقویت دانش کارکنان خود را نیز فراهم کند.
  • حمایت از فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه
  • حمایت از محیط زیست
    شاتل با هدف پشتیبانی و حفاظت از محیط زیست و پیش‌گیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی در هنگام ارایه خدمات به مشتریان خود، موفق به دریافت گواهی‌نامه استاندارد مدیریت زیست‌محیطی ISO14001:2004 و پیاده‌سازی این سیستم در شرکت شده است.
  • متخصصان شاتل

هم‌اینک، نیروی انسانی شاتل را بیش از ۱۲۰۰ نفر از دانش آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی تشکیل می‌دهند که در کنار ۱۶۰۰ نفر نیروی انسانی شاغل در دفاتر نمایندگی این شرکت در سراسر کشور با فعالیت در بخش‌های مختلف این سازمان مشغول ارایه خدمات به مشتریان هستند. گفتنی­‌ست بیش از نود درصد از کارکنان گروه شرکت­‌های شاتل را فارغ‌التحصیلان و دانش آموختگان رشته‌های فنی مهندسی، فناوری اطلاعات، مدیریت، اقتصاد و دیگر رشته‌های وابسته تشکیل می‌دهند.
شاتل در سال‌های ۱۳۹۵، ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و 1398 رتبه نخست و جایزه‌ی ملی بهره‌وری برای “بهترین محل کار” را در صنعت IT کشور به خود اختصاص داد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما