برخی از مشخصات کلیدی و تاریخ معرفی شیائومی ردمی نوت 12R پرو اعلام شدند

اقتصاد ۱۰۰ -شیائومی در امروز تیزری را منتشر کرده که به بخشی از مشخصات کلیدی گوشی ردمی نوت 12R پرو و تاریخ عرضه آن اشاره می‌کند.

برخی از مشخصات کلیدی و تاریخ معرفی شیائومی ردمی نوت 12R پرو اعلام شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری،ردمی که یکی از برند‌های زیر مجموعه شیائومی محسوب می‌شود؛ به تازگی اعلام کرده که قصد دارد در تاریخ ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت)، عضو جدیدی را به خانواده ردمی نوت ۱۲ اضافه کند. نام این محصول، ردمی نوت 12R پرو خواهد بود.

این شرکت همچنین تیزری را از این گوشی منتشر کرده که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد. این گوشی دارای جزیره دوربینی مستطیل-شکل بوده که در آن دو دوربین و یک فلش LED به چشم می‌خورند. دوربین اصلی این گوشی، ۴۸ مگاپیکسلی بوده اما هنوز اشاره‌ای به دوربین ثانویه آن نشده است. به احتمال زیاد، با یک دوربین ماکرو یا سنسور عمق در این بخش طرف خواهیم بود.

در سمت راست فریم شیائومی ردمی 12R پرو، شاهد دکمه‌های پاور و کنترل صدا هستیم. با توجه به عدم استفاده از سنسور‌های اثر انگشت زیر نمایشگر در سری ردمی نوت ۱۲، احتمالا این گوشی نیز دارای سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور خواهد بود.


 

این گوشی از یک نمایشگر اولد ساخته شده توسط سامسونگ استفاده کرده و دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. متاسفانه، در این تیزر خبری از اشاره‌ به چیپست به کار رفته در این محصول نیست.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما