iPadOS 17 صفحه قفل به سبک آیفون را به آیپد می‌آورد

اقتصاد ۱۰۰ -خبرهای مربوط به سیستم عامل‌های جدید اپل، با نزدیک شدن به تاریخ معرفی آنها روز به روز بیشتر می‌شود، اکنون نوبت iPadOS 17 است که ببینیم ممکن است چه موارد جدیدی را به ارمغان آورد.

iPadOS 17 صفحه قفل به سبک آیفون را به آیپد می‌آورد

به گزارش گروه دانش و فناوری،افشاگری که در گذشته برخی اطلاعات را در مورد محصولات اپل به درستی فاش کرده است، امروز ادعا کرده که اپل قصد دارد با عرضه iPadOS 17، تنظیمات قفل صفحه نمایش آیفون را به آیپدها اضافه کند.

به گفته حساب توییتری analyst941@، اپل نه تنها گزینه‌های صفحه قفل سفارشی را در iOS 16 به آیفون‌ها معرفی کرده بود، به آیپدها می‌آورد، بلکه قصد دارد بروزرسانی‌های اضافی هم به iOS 17 اضافه کند.

در حال حاضر کاربران آیپد که از iPadOS 16 استفاده می‌کنند، به هیچ‌یک از ابزارهای شخصی‌سازی صفحه قفل که کاربران آیفون از آن لذت می‌برند، دسترسی ندارند. اما اگر این اخبار درست باشد، iPadOS 17 گزینه‌های زیر را برای آیپدها به ارمغان خواهد آورد:

  • ویجت‌های صفحه قفل
  • انواع مختلف تصویر پس زمینه مانند عکس‌های تصادفی، اموجی و آب و هوا
  • رنگ‌ها و استایل‌های مختلف عکس
  • افکت عمق تصاویر پس زمینه
  • شخصی‌سازی نوع ساعت
  • صفحه‌های قفل متصل به ویژگی فوکوس
  • گالری تصاویر پس زمینه

دیروز خبری داشتیم که ادعا کرده بود iOS 17 گزینه‌های جدید اندازه فونت صفحه قفل و همچنین دکمه‌ای برای اشتراک‌گذاری طرح‌های صفحه قفل سفارشی با سایر کاربران آیفون را ارایه می‌کند. analyst941@ امروز ادعا کرده که در iPadOS 17 نیز می‌توان سفارشی‌سازی‌های صفحه قفل جدید در iOS 17 را به اشتراک گذاشت که می‌تواند اشاره‌ای به همان موارد باشد.

منبع گزارش امروز همان شخصی است که اطلاعات دقیقی در مورد داینامیک آیلند در آیفون ۱۴ پرو در انجمن MacRumors قبل از معرفی این دستگاه در سال گذشته منتشر کرد. به علاوه همین افشاگر بود که جزییات دکمه‌های متفاوت آیفون ۱۵ پرو را فاش کرد، موضوعی که بعد از آن تمامی تحلیلگران آن را تایید کردند، اما اپل به دلایل فنی این پروژه را لغو کرد.

علاوه بر این افشاگر خبر امروز در اوایل این ماه ادعا کرد که به همراه iOS 17، چندین ویژگی جدید دیگر ممکن است به آیفون بیاید که از جمله این موارد بهبود در جستجو، داینامیک آیلند، کنترل سنتر و موارد دیگر خواهد بود. اما به دلیل نداشتن سابقه طولانی مدت این افشاگر، نمی‌توان به طور قطع این اطلاعات را تایید کرد.

انتظار می‌رود اپل iOS 17 و iPadOS 17 را در مراسم WWDC 2023 در ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) به نمایش بگذارد. اگر دوست دارید تمامی خبرها در خصوص iOS 17 را بخوانید، می‌توانید در قسمت جستجو در وب سایت جی اس ام، iOS 17 را جستجو کنید و به تمامی مطالب در این مورد دسترسی داشته باشید.

 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما