لیست گیک‌بنچ خبر از قدرت پردازشی بالای کنسول ROG Ally ایسوس می‌دهد

اقتصاد ۱۰۰ - کنسول دستی برند ایسوس با پردازنده ۵ گیگاهرتزی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد.

لیست گیک‌بنچ خبر از قدرت پردازشی بالای کنسول ROG Ally ایسوس می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری،همانطور که می‌دانیم، ایسوس قصد دارد به زودی اولین کنسول دستی خود موسوم به ROG Ally را معرفی کند. در این راستا، برند برجسته تایوانی اخیرا تایید کرد که کنسول دستی این شرکت روانه بازارهای جهانی خواهد شد. گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که ایسوس ROG Ally در اوایل ماه اکتبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این دستگاه موردانتظار امروز در لیست بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شد و موفق شد امتیازی چشمگیر را به خود اختصاص دهد.

طبق این گزارش، کنسول دستی ROG Ally در بنچمارک OpenCL گیک‌بنچ امتیاز قابل توجه ۳۵۴۹۸ را به خود اختصاص داده است. با کسب این امتیاز، به نظر می‌رسد کنسول دستی ایسوس از عملکرد مشابه پردازنده‌های گرافیکی سری Radeon 780M بهره خواهد برد. گزارشی دیگر نیز ادعا کرده است که کنسول ROG Ally از قدرت پردازشی بالاتری در مقایسه با کنسول استیم‌دک برخوردار خواهد بود و عملکرد پردازشی مشابه انویدیا GTX 1650 Max-Q را از خود نشان خواهد داد. 

لیست گیک‌بنچ همچنین تایید کرد کنسول ROG Ally به پردازنده مرکزی Ryzen Z1 Extreme ای‌ام‌دی مجهز خواهد بود که از فرکانس پایه ۳٫۳۰ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. این پردازنده قادر است به فرکانس حداکثری ۵ گیگاهرتزی دست پیدا کند که قدرت درخورتوجهی را برای دستگاه به ارمغان خواهد آورد. البته انتظار می‌رود ایسوس و ای‌ام‌دی بهینه‌سازی‌های مختلفی برای کنسول ROG Ally پیاده‌سازی کنند تا دستگاه از حداکثر توان خود استفاده کند. نرم‌افزار کنسول دستی ایسوس نیز سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ خواهد بود. 

 

به لطف شایعات و گزارش‌های قبلی، با بخش زیادی از مشخصات فنی کنسول ROG Ally‌ آشنا هستیم. گزارش شده است که اولین کنسول دستی ایسوس به نمایشگر ۷ اینچی لمسی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. این نمایشگر همچنین از نسبت تصویر ۱۶:۹، روشنایی حداکثری ۵۰۰ نیتی و نرخ پاسخدهی ۷ میلی‌ثانیه‌ای بهره خواهد برد. کنسول  ROG Ally با وزن ۶۰۸ گرمی خود در مقایسه با کنسول استیم‌دک مقداری سبک‌تر و نازک‌تر خواهد بود. در نهایت باید اشاره کرد که کنسول ایسوس از کارت گرافیکی خارجی نیز پشتیبانی خواهد کرد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما