ایسوس عرضه جهانی کنسول دستی ROG Ally را تایید کرد

اقتصاد ۱۰۰ - ایسوس اعلام کرده است که اولین کنسول دستی این برند به زودی روانه بازار خواهد شد.

ایسوس عرضه جهانی کنسول دستی ROG Ally را تایید کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، ایسوس اوایل ماه جاری میلادی از اولین کنسول دستی خود موسوم به ROG Ally رونمایی کرد که بسیاری از کاربران را هیجان‌زده کرد. البته این شرکت تایوانی اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی و قابلیت‌های این کنسول گیمینگ به اشتراک نگذاشته است ولی به تازگی جزئیات عرضه کنسول ROG Ally مشخص شده است که حاوی خبر خوبی برای کاربران است. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ایسوس امروز رسما اعلام کرد که کنسول ROG Ally به زودی معرفی خواهد شد. به علاوه، عرضه جهانی دستگاه مخصوص بازی ایسوس نیز تایید شده است. در این راستا، انتظار می‌رود اولین کنسول دستی ایسوس به طور گسترده عرضه شود و فروش بسیار موفقی را تجربه کند.

شایعات و گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که کنسول ROG Ally از نمایشگر ۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این کنسول پردازنده مرکزی مبتنی بر Zen 4 خواهد بود که با پردازنده گرافیکی RDNA 3 همراه می‌شود. با توجه به این موضوع، امکان دارد کنسول ROG Ally به پردازنده گرافیکی Ryzen 7040U مجهز شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته کنسول ROG Ally‌ قدرت پردازشی بالای آن خواهد بود چرا که گزارش شده است کنسول ایسوس در حالت ۳۵ واتی قادر است تا دو برابر پرقدرت‌تر کنسول دستی استیم دک ظاهر شود. در حالت توان ۱۵ واتی نیز انتظار می‌رود کنسول ایسوس در مقایسه با رقیب خود تا ۵۰ درصد عملکرد بهتری داشته باشد. 

شایان ذکر است که ابعاد و وزن کنسول دستی ROG Ally برابر با ۲۸ در ۱۱٫۳ در ۳٫۹ میلی‌متر و ۶۰۸ گرم خواهد بود. به علاوه، می‌دانیم که این دستگاه از سیستم عامل ویندوز ۱۱ بهره خواهد برد که با نرم‌افزارهای اختصاصی ایسوس همراه خواهد شد. برچسب قیمتی کنسول ROG Ally هنوز مشخص نشده است ولی ایسوس ادعا کرده است که کنسول این برند با قیمت رقابتی روانه بازار خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما