تاریخ رونمایی شیائومی پد ۶ و شیائومی بند ۸ تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ - محصولات جدید شیائومی همراه با پرچمدار پرمیوم این برند معرفی خواهند شد.

تاریخ رونمایی شیائومی پد ۶ و شیائومی بند ۸ تایید شد

به گزارش گروه دانش وفناوری،شیائومی دیروز به طور رسمی اعلام کرد که پرچمدار جدید این برند موسوم به شیائومی ۱۳ الترا در تاریخ ۱۸ آوریل مصادف با ۲۹ فروردین رونمایی خواهد شد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، غول فناوری چینی امروز تایید کرد که دیگر محصولات این شرکت شامل دستبند هوشمند شیائومی بند ۸ و تبلت شیائومی پد ۶ نیز در روز ۲۹ فروردین رونمایی خواهد شد. 

شیائومی تیزرهایی را نیز از شیائومی بند ۸  و شیائومی پد ۶ به اشتراک گذاشته است که طراحی این دو دستگاه جدید را نشان می‌دهند. طبق این تیزرها، تبلت جدید شیائومی در سه رنگ آبی، مشکی و کرم عرضه خواهد شد. به علاوه، به نظر می‌رسد شیائومی بند ۸ نیز با پنج نوع بند مختلف سازگار خواهد بود. یکی از ویژگی‌های برجسته شیائومی پد ۶ حاشیه نمایشگر اندک آن است که از عرض یکسانی در چهار طرف دستگاه بهره می‌برد. دوربین سلفی نیز در حاشیه نمایشگر این تبلت قرار گرفته است. پنل پشتی شیائومی پد ۶ نیز میزبان دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

در بخش بالایی بدنه شیائومی پد ۶ کلید پاور به همراه دو اسپیکر جای گرفته است. در قسمت پایین تبلت نیز درگاه USB-C و دو اسپیکر دیگر دیده می‌شود. کلید‌های کنترل حجم صدا نیز در سمت راست بدنه قرار گرفته است. همانطور که در تصاویر تبلت شیائومی مشخص است، شیائومی پد ۶ از صفحه کلید و قلم هوشمند پشتیبانی خواهد کرد که البته احتمالا به طور جداگانه به فروش خواهند رسید. 

شایان ذکر است که در خبری مشابه، شیائومی پد ۶ پرو نیز با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و حافظه رم ۱۲ گیابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. تبلت شیائومی در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازهای ۱۷۱۲ و ۴۳۴۸ را کسب کرده است. پردازنده گرافیکی این تبلت نیز آدرنو ۷۳۰ خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس گزارش‌های قبلی، شیائومی پد ۶ به نمایشگر ۱۱ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر 2.8K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده این تبلت نیز تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود که انرژی آن توسط باتری ۸۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی تامین خواهد شد. از آن سو، شیائومی پد ۶ پرو به نمایشگر امولد ۱۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی و شارژ ۶۷ واتی برخوردار خواهد بود. 

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما