شیائومی ۱۳ الترا احتمالا به دیافراگم متغیر مجهز خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - پرچمدار جدید شیائومی به یکی از بهترین گوشی‌های بازار از نظر دوربین تبدیل خواهد شد.

شیائومی ۱۳ الترا احتمالا به دیافراگم متغیر مجهز خواهد بود

به گزارش گروه دانش وفناوری،نسل جدید پرچمدار پرمیوم شیائومی موسوم به شیائومی ۱۳ الترا قرار است به زودی معرفی شود. در این راستا، شایعات اذعان داشته‌اند که محصول پرمیوم موردانتظار شیائومی در تاریخ ۱۸ آوریل مصادف با ۲۹ فروردین رونمایی خواهد شد. حالا در فاصله تنها یک هفته مانده به رونمایی از این گوشی، جزئیات تازه‌ای از سیستم دوربین شیائومی ۱۳ الترا فاش شده است. 

براساس گزارش جدید افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station، شیائومی ۱۳ الترا از دوربین چهارگانه بهره خواهد برد. به علاوه، دوربین دوم این گوشی از یک سنسور کاملا جدید برخوردار خواهد بود که البته هنوز نوع آن مشخص نیست. از آن سو، دوربین اصلی نیز از سنسور اصلی ۱ اینچی IMX989 سونی استفاده خواهد کرد که تصاویر بسیار باکیفیتی را ثبت می‌کند و امتحان خود را در گوشی‌های پرچمدار برندهای مختلف پس داده است. 

این افشاگر در ادامه گزارش خود ادعا کرده است که دوربین اصلی شیائومی ۱۳ الترا از قابلیت پیشرفته دیافراگم متغیر پشتیبانی خواهد کرد. به لطف این قابلیت، کاربر قادر خواهد بود تصاویر پرتره باکیفیتی را ثبت کند و در شرایط نوری مختلف به تصویربرداری بپردازد. اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد، شیائومی ۱۳ الترا به اولین گوشی این برند چینی بدل می‌شود که از قابلیت دیافراگم متغیر بهره می‌برد. 

شایان ذکر است شیائومی ۱۳ الترا با بهره‌گیری از این قابلیت‌های مهم می‌تواند به یکی از گوشی‌های اصلی بازار محصولات پرمیوم بدل شود. امروز گزارشی دیگر اعلام کرد که گوشی جدید شیائومی با قیمت پایه ۹۱۶ دلاری روانه بازار چین خواهد شد و بالاترین کانفیگ آن (رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی) نیز با قیمت ۱۰۹۰ دلاری عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی ۱۳ الترا با همکاری برند دوربین برجسته لایکا توسعه داده شده است و قطعا قابلیت‌های تصویربرداری ویژه‌ای برای این گوشی تدارک دیده شده است. انتظار می‌رود به همراه شیائومی ۱۳ الترا شاهد رونمایی از دیگر محصولات این برند چینی شامل سری تبلت شیائومی پد ۶ باشیم چرا که مدیرعامل شیائومی امروز به طور رسمی عرضه تبلت‌های جدید این برند را تایید کرد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما