تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۳ اولترا فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ -گوشی پرمیوم شیائومی احتمالا ۲۹ فروردین معرفی خواهد شد.

تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۳ اولترا فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،شیائومی اخیرا با انتشار یک اعلامیه رسمی تایید کرد که نسل جدید گوشی پرچمدار بالارده این برند موسوم به شیائومی ۱۳ اولترا در طی ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند نسخه پرمیوم و مدل چهارم سری شیائومی۱۳ محسوب می‌شود. تا به امروز سه نسخه مختلف از این سری پرچمدار شامل شیائومی ۱۳ پرو،‌ شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ لایت روانه بازار شده است. غول فناوری چینی هنوز زمان رونمایی از شیائومی ۱۳ اولترا را اعلام نکرده است ولی حالا به تازگی یک فروشگاه آنلاین در چین زمان احتمالی معرفی این پرچمدار را فاش ساخته است. 

در اپلیکیشن رسمی این فروشگاه بخشی ایجاد شده است که اذعان دارد رویداد معرفی از محصولات جدید شیائومی در تاریخ ۱۸ آوریل مصادف با ۲۹ فروردین برگزار خواهد شد. در این بخش اشاره‌ای به شیائومی ۱۳ اولترا نشده است ول با توجه به اعلامیه رسمی این برند انتظار می‌رود نسخه اولترا سری شیائومی ۱۳ در تاریخ ذکر شده رونمایی شود. به علاوه، برخی از شایعات قبلی نیز ادعا کرده بودند که شیائومی ۱۳ اولترا در تاریخ ۱۸ آوریل معرفی خواهد شد. به هر روی، شیائومی به احتمال زیاد و در طی روزهای آتی تاریخ رسمی رونمایی از گوشی هوشمند خود را اعلام خواهد کرد. 

شایان ذکر است که به مانند دیگر مدل‌های سری شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ اولترا با همکاری برند برجسته دوربین لایکا توسعه داده خواهد شد و به قابلیت‌های تصویربرداری این برند مجهز خواهد بود. همچنین به طور رسمی تایید شده است که این گوشی هوشمند برخلاف نسل قبلی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. 


 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات قبلی، شیائومی ۱۳ اولترا به اولین گوشی برند شیائومی بدل خواهد شد که با درگاه USB 3.x همراه می‌شود. این گوشی قدرتمند به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.1 تا یک ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. گواهی 3C نیز تایید کرد شیائومی ۱۳ اولترا از شارژ ۹۰ واتی باسیم پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما