سری شیائومی 13S احتمالا سال جاری میلادی معرفی نخواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - امروز اطلاعات تازه‌ای پیرامون سری گوشی‌های شیائومی 13S و 13T منتشر شده است که خبر از عدم عرضه شیائومی 13S در سال ۲۰۲۳ می‌دهد.

سری شیائومی 13S احتمالا سال جاری میلادی معرفی نخواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،شیائومی قصد دارد در طی رویداد کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۳ که هفته آینده برگزار می‌شود از سری پرچمدار شیائومی ۱۳ شامل سه مدل شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۳ لایت برای بازارهای جهانی رونمایی کند. در حال حاضر، غول فناوری چینی بر عرضه سری شیائومی ۱۳ برای بازارهای جهانی متمرکز است ولی به نظر می‌رسد شیائومی برای ادامه سال ۲۰۲۳ نیز برنامه‌هایی دارد که شامل عرضه یک نسخه دیگر از سری پرچمدار شیائومی ۱۳ می‌شود. 

افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station امروز در گزارش جدید خود به بررسی احتمال و زمان عرضه دو سری گوشی‌های شیائومی 13S و 13T پرداخته است. طبق این گزارش، سری شیائومی 13S امسال معرفی نخواهد شد و احتمالا عرضه آن برای سال بعدی موکول خواهد شد. سری شیائومی 12S ماه اوت سال گذشته میلادی معرفی شد و به عنوان نسخه بهبودیافته سری شیائومی ۱۲ با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک روانه بازار شد. نسخه پرمیوم این سری موسوم به شیائومی 12S‌ اولترا نیز به دوربین ۱ اینچی مجهز بود. 

حالا اما این افشاگر ادعا کرده است که امسال شرایط به طور کامل تغییر خواهد کرد و به جای شیائومی 13S‌اولترا، گوشی شیائومی ۱۳ اولترا گوشی پرمیوم این برند برای سال ۲۰۲۳ خواهد بود. این گوشی هوشمند نیز احتمالا در ماه آوریل و یا مه سال جاری برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. البته باید اشاره کرد که شیائومی ۱۳ اولترا نیز از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره خواهد برد.


 

در نهایت باید اشاره کرد که برخلاف سری شیائومی 13S، دیگر سری پرچمدار این برند موسوم به شیائومی 13T تا اواخر سال جاری میلادی در دسترس کاربران بین‌المللی قرار خواهد گرفت. به علاوه، شایعات اذعان داشته‌اند یکی از مدل‌های سری شیائومی 13T به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K60 اکستریم ادیشن که به طور اختصاصی در بازار چین موجود است، عرضه خواهد شد. برای مقایسه،‌ سال گذشته نیز شیائومی 12T پرو نیز به عنوان مدل بازار جهانی ردمی K50 اکستریم ادیشن معرفی خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما