شیائومی گوشی‌های سری 13S را روزانه بازار نخواهد کرد

اقتصاد ۱۰۰ - شیائومی آماده است تا پرچمداران سری 13 شیائومی را در تاریخ 26 فوریه (7 اسفند) و در جریان نمایشگاه MWC بارسلون در بازار جهانی عرضه کند.

شیائومی گوشی‌های سری 13S را روزانه بازار نخواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،در حالی که منتظر این رویداد هستیم، یک افشاگر برنامه‌های این شرکت برای گوشی.های پرچمدار آینده آن را فاش کرده‌است. ظاهراً این شرکت امسال از عرضه سری شیائومی 13S صرف نظر خواهد کرد اما سری شیائومی 13T را در سه ماهه چهارم عرضه خواهد کرد. در ادامه جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک می‌گذاریم‌.

احتمالا به یاد دارید که سال گذشته شیائومی سری شیائومی 12 را با سری بهبودیافته 12S دنبال کرد. دومی به پردازنده کارآمدتر اسنپدراگون 8 + Gen 1 مجهز شده‌بود. این مجموعه همچنین شامل شیائومی 12S اولترا بود که که درزمینه تصویربرداری موبایلی شگفت‌انگیز ظاهر شد باشد. بااین‌حال، براساس گزارش‌ها امسال شاهد عرضه سری 13S شیائومی نخواهیم بود.

سری 13S شیائومی

دستگاه‌های فعلی شیائومی 13 از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برند که نسبت به نسل قبل به‌طرز قابل‌توجهی ارتقا یافته‌است. بنابراین منطقی است که این برند سری جدید 13S را معرفی نکند زیرا خط تولید فعلی 13 از سخت‌افزار قابل توجهی برخوردار است.

با این حال، طبق اطلاعات فاش‌شده، این شرکت در اواخر سال جاری سری شیائومی 13T را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر عرضه خواهد کرد. علاوه بر این، گزارش شده‌است که یکی از گوشی های سری آینده، نسخه ری‌برندشده‌ Redmi K60 Extreme Edition خواهد بود که هنوز عرضه نشده‌است. این حرکت از استراتژی مشابهی پیروی می‌کند که سال گذشته توسط شرکت به کار گرفته شد. شیائومی سال 2022 گوشی 12T پرو را به‌عنوان مدل ری‌برندشده‌ Redmi K50 Extreme Edition روانه‌ی بازار کرد. البته 12T Pro به جای دوربین 108 مگاپیکسلی به دوربین 200 مگاپیکسلی ارتقایافته مجهز شده‌است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما