برچسب قیمتی احتمالی و کانفیگ‌های شیائومی ۱۳ الترا فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - قیمت نسخه پایه پرچمدار پرمیوم شیائومی حدود ۹۰۰ دلار خواهد بود.

برچسب قیمتی احتمالی و کانفیگ‌های شیائومی ۱۳ الترا فاش شد

به گزارش گروه دانش وفناوری،شایعات زیادی ادعا کرده‌اند که پرچمدار پرمیوم جدید شیائومی موسوم به شیائومی ۱۳ الترا به همراه سری تبلت شیائومی پد ۶ در تاریخ ۱۸ آوریل مصادف با ۲۹ فروردین معرفی برای بازار چین معرفی خواهد شد. البته مدیرعامل شیائومی اخیرا تایید کرد که شیائومی ۱۳ الترا برای برخلاف نسل قبلی برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. در این راستا، به تازگی گزارشی منتشر شده است که برچسب قیمتی احتمالی و کانفیگ‌های مختلف این گوشی پرمیوم را فاش ساخته است. 

طبق این گزارش، تصویری از لیست مدل‌های مختلف شیائومی ۱۳ الترا به همراه قیمت آن‌ها لو رفته است. البته باید اشاره کرد که در این تصویر اشاره‌ای به نام شیائومی ۱۳ الترا نشده است ولی شناسه مدل M1 که در نوار جستجو حاضر در تصویر قرار دارد به گوشی پرچمدار شیائومی اشاره می‌کند.

براساس آنچه در این تصویر مشخص شده است، شیائومی ۱۳ الترا در سه کانفیگ شامل حافظه رم ۸ گیگابایتی / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. این سه کانفیگ به ترتیب با برچسب قیمتی ۶۲۹۹ یوآن (۹۱۶ دلار)، ۶۷۹۹ یوآن (۹۹۰ دلار) و ۷۴۹۹ یوآن (۱۰۹۰ دلار) برای بازار چین عرضه می‌شوند. 

شایان ذکر است افشاگر برجسته چینی Digital Chat Station ادعا کرده است که بالاترین کانفیگ شیائومی ۱۳ الترا از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی بهره خواهد برد. البته در این لیست نشانی از این کانفیگ نبود و این مدل احتمالا بعدا به لیست اضافه خواهد شد. به هر روی، کانفیگ قدرتمند شیائومی ۱۳ الترا به احتمال زیاد در حدود ۷۹۹۹ یوآن (۱۱۶۳ دلار) قیمت‌گذاری خواهد شد. 

شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که شیائومی ۱۳ الترا به نمایشگر امولد E6 با رزولوشن تصویر QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. این نمایشگر همچنین میزبان سنسور اثرانگشت خواهد بود. پرچمدار شیائومی با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14‌ روانه بازار خواهد شد. 

قلب تپنده شیائومی ۱۳ الترا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه می‌شود. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ باسیم ۹۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند تامین خواهد شد. دوربین چهارگانه شیائومی ۱۳ الترا نیز از سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد در حالی که برای تصاویر سلفی، کاربران یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما