ویوو احتمالا در روز ۳۱ فروردین از دو گوشی تاشو و تبلت جدید خود رونمایی خواهد کرد

اقتصاد ۱۰۰ - یکی از افشاگران شناخته شده در امروز اعلام کرده که شرکت ویوو در روز ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین)، از گوشی‌های تاشو ویوو X فولد ۲ و X فلیپ ۲ و همچنین تبلت ویوو پد ۲ رونمایی خواهد کرد.

ویوو احتمالا در روز ۳۱ فروردین از دو گوشی تاشو و تبلت جدید خود رونمایی خواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری ،در ماه‌های اخیر، شاهد انتشار مطالب بسیاری درباره گوشی‌های تاشو جدید شرکت ویوو، یا همان ویوو X فولد ۲ و X فلیپ بودیم. در امروز نیز یکی از افشاگران قابل اطمینان فعال در چین، اعلام کرده که این شرکت احتمالا در روز ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) از دو گوشی تاشو جدید خود و همچنین تبلت ویوو پد ۲ رونمایی خواهد کرد.

افشاگر ذکر شده همچنین در کنار چند عکس به ظاهر رسمی، مشخصات سخت افزاری بیشتری را نیز درباره این گوشی‌ها فاش کرده است. ویوو ایکس فولد ۲ قرار است تا دارای نمایشگری ۸.۰۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۹۱۶×۲۱۶۰ باشد؛ این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم استفاده کرده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در سوی دیگر، گوشی تاشو صدفی ویوو X فلیپ دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول بوده و یک باتری ۴٫۴۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX866 را به همراه دارد. نهایتا، تبلت ویوو پد ۲ را داریم که به گفته این افشاگر، از یک نمایشگر LCD با رزولوشن ۱۸۰۰×۲۸۸۰ با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نسبت صفحه ۷:۵ استفاده می‌کند. این تبلت دارای بدنه‌ای فلزی بوده و چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس را به همراه خواهد داشت.


 

درباره طراحی و مشخصات محصولات جدید ویوو چه فکر می‌کنید؟ آیا در انتظار روز ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) برای رونمایی از این محصولات هستید؟

 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما