شیائومی پتنت جدیدی را برای یک گوشی تاشو منحصر به فرد ثبت کرد

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت شیائومی به تازگی پتنت تازه‌ای را ثبت کرده که یک گوشی تاشو با طراحی کاملا متفاوتی از نمونه‌های موجود در بازار را نمایش می‌دهد.

شیائومی پتنت جدیدی را برای یک گوشی تاشو منحصر به فرد ثبت کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،شرکت شیائومی مسلما با نوآوری بیگانه نیست و دائما سعی داشته تا مرز‌های طراحی و همچنین قابلیت‌های محصولات خود را گسترش دهد. این شرکت به تازگی موفق به ثبت پتنتی شده که در آن، شاهد یک گوشی تاشو با طراحی کاملا منحصر به فرد هستیم که شباهتی به هیچ‌گونه از نمونه‌های موجود در بازار ندارد.

با توجه به تصاویر این پتنت، قسمت بالایی نمایشگر گوشی جدید شیائومی قابل تا شدن بوده و در واقع می‌توان از دوربین سلفی گوشی به عنوان دوربین اصلی استفاده کرد. این طراحی خاص، تغییر دوربین‌ها را ساده‌تر کرده و همچنین با توجه به عدم نیاز به تعبیه سیستم دوربین در پشت گوشی، شاهد وزن و ضخامت کمتری در این محصول خواهیم بود.

با وجودی که تصویر این پتنت، طراحی احتمالی این گوشی را به خوبی نمایش می‌دهد؛ باید گفت که این یک محصول نهایی نبوده و ممکن است هرگز روانه بازار نشود. البته، باید گفت که طراحی منحصر به فرد این گوشی، پتانسیل بالایی در بازار نوپای گوشی‌های تاشو دارد و در صورت موفقیت آن، شیائومی نقش جدی‌تری به عنوان یکی از شرکت‌های خلاق و نوآور پیدا خواهد کرد.


 

در هر صورت، ثبت این پتنت نشانگر عزم شیائومی برای پیشرفت در طراحی گوشی‌ها و همچنین حضور جدی‌تری در بازار گوشی‌های تاشو است. نظر شما درباره پتنت جدید این شرکت چیست؟ آیا عقیده دارید که این فرم جدید، به موفقیت دست یافته یا محدودیت‌های آن موجب عدم استقبال کاربران می‌شوند؟ 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما