تصویری از گوشی تاشو ویوو X فلیپ منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - در امروز شاهد انتشار عکسی از گوشی تاشوی صدفی ویوو X فلیپ توسط یکی از افشاگران شناخته شده هستیم.

تصویری از گوشی تاشو ویوو X فلیپ منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،شرکت ویوو در ماه آوریل، قصد معرفی گوشی تاشو ویوو X فولد ۲ را داشته و بعید نیست که در کنار این گوشی، شاهد رونمایی از گوشی تاشوی صدفی ویوو X فلیپ نیز باشیم. در ماه‌های اخیر، شایعات و خبر‌های زیادی درباره این گوشی منتشر شده‌اند و در امروز نیز به لطف «Digital Chat Station» که از افشاگران شناخته شده به حساب می‌آید؛ شاهد انتشار تصویری واقعی از ویوو X فلیپ هستیم.

با دقت به این عکس، می‌توان جزیره دوربین دایره‌ای-شکل این گوشی را مشاهده کرده که لوگوی زایس نیز در میانه آن به چشم می‌خورد. نمایشگر ثانویه ویوو X فلیپ نیز در این تصویر مشخص بوده و باید گفت که این نمایشگر، بزرگ‌تر از نمونه‌های به کار رفته در رقبایی چون سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ به نظر می‌رسد.

به احتمال زیاد، در این محصول شاهد سیستم دوربین دوگانه خواهیم بود. روی قاب این گوشی، طرح خاصی به چشم خورده و رنگ بنفش آن نیز به سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ یا اوپو فایند N2 فلیپ شباهت دارد. با استناد به گواهی‌های دریافت شده توسط این محصول و همچنین حضور آن در دیتابیس بنچمارک‌ها، می‌دانیم که ویوو X فلیپ دارای نمایشگری با رزولوشن 1080p بوده و از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد.


 

درباره طراحی گوشی تاشوی صدفی ویوو چه فکر می‌کنید؟ آیا ویوو با عرضه این محصول، توان رقابت با سامسونگ، اوپو یا هواوی را خواهد داشت؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما