گورمن: اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را در WWDC امسال معرفی می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - مارک گورمن افشاگر معروف، امروز اعلام کرده که اپل با وجود خبرهای منفی در مورد هدست AR/VR خود، آن را در کنفرانس توسعه‌دهندگان معرفی خواهد کرد، موضوعی که مینگ چی کو با آن مخالف است.

گورمن: اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را در WWDC امسال معرفی می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،به گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، اپل همچنان قصد دارد هدست واقعیت ترکیبی خود را که مدت‌ها است شایعه شده، در جریان رویداد WWDC 2023 در ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) معرفی کند. او در خبرنامه این هفته خود گفته که اپل از سیستم عامل xrOS هدست خود نیز رونمایی خواهد کرد.

هفته گذشته مینگ چی کو تحلیلگر اپل گفت که تولید انبوه هدست اپل یک تا دو ماه دیگر، به اواسط تا پایان سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ به تعویق افتده است. او اضافه کرد که این تاخیر باعث ایجاد عدم اطمینان در مورد اینکه آیا هدست در کنفرانس توسعه دهندگان امسال معرفی خواهد شد یا خیر، شده است. اما ظاهرا گورمن همچنان معتقد است که این دستگاه در این رویداد رونمایی خواهد شد.

تیم کوک مدیر عامل اپل در مصاحبه اخیر خود به طور تلویحی به این هدست اشاره کرده و گفته که واقعیت افزوده می‌تواند ارتباطات افراد را به شدت افزایش دهد.

اپل اعلام کرده که WWDC 2023 از ۵ تا ۹ ژوئن (۱۵ تا ۱۹ خرداد) برگزار می‌شود و جلسات و دوره‌های سایر محتواها به صورت رایگان و آنلاین انجام خواهد شد. همچنین یک جلسه حضوری به نام «روز ویژه» در اپل پارک برگزار می‌شود که در آن برنامه نویسان و دانش آموزان که از قبل به واسطه قرعه‌کشی برنده حضور در آن شده‌اند، می‌توانند ویدیوهای اصلی و مراسم روز اول را با هم تماشا کنند، در فعالیت‌های عصر آن روز شرکت کنند و برنامه‌های ویژه اپل را تجربه کنند. اپل هم اکنون درخواست‌های افراد را برای حضور در این مراسم روز اول دریافت می‌کند و پس از قرعه کشی نتیجه را با آنها اطلاع خواهد داد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما